sam_sam 當前離線
網站會員
訂閱 TOP
sammykwan (Stepwgner 胎士多) 當前離線
Stepwgner 胎士多
各位ching,小弟剛剛入左架2005 Stepwgn RG1,發覺似乎駕駛位系無得調高低的,請問是否無該功能or不懂調校的原因。唔該。 sam_sam 發表於 14-8-2012 15:38
TOP
too7559 (蕃薯) 當前離線
Stepwgn正式會員
K'sworkshop (阿牛) 當前離線
點解占占可以咁高? too7559 發表於 14-8-2012 19:55
ocbc (Samuel) 當前離線
可能放左2抵law pak ko K'sworkshop 發表於 14-8-2012 21:23
alliven 當前離線
多謝各位ching。如果無得調校,是否會令視線受阻,影響駕駛安全呢? 是否有辦法解決?Thanks. sam_sam 發表於 15-8-2012 11:54
用依個柄上上上落落落就OK喇。 alliven 發表於 15-8-2012 12:23
原來RG都有......咁2010時睇NOAH點會當賣點架, 皇冠D SALE好估惑 掌摑王 發表於 15-8-2012 12:27
There is no such a handle in my car, like the picture below. sam_sam 發表於 15-8-2012 14:35
ricky410 當前離線
真攪笑,講都唔信,我今日先知有 Lee 個制 頭先走去掂嚇佢,真係處嘢 唔該哂大國手 多謝sam_sam 提問 ricky410 發表於 15-8-2012 18:46