返回列表 回復 發帖

邊度裝包圍好?

小弟架Stepwgn 07想裝包圍,冷光腳踏,鬼面罩!邊度好?
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
小弟架Stepwgn 07想裝包圍,冷光腳踏,鬼面罩!邊度好?
生力肥仔 發表於 23-10-2012 17:20
入會後
包你流血不止
入會後
包你流血不止
kenng 發表於 23-10-2012 18:40
到時問 邊間財仔好 !!
沉淪毒海~.~
鮑魚小組
桶SEAT小組
波哥個度有冇包圍比rk5架
有嘅話我呢啲平民玩家負擔會輕好多

到時問 邊間財仔好 !!
alexjm 發表於 23-10-2012 18:45
有2間介紹,

富豪財務同大班按揭
RK 大酬賓 is coming....

http://www.facebook.com/ksworkshop



我想換呢款......
有無邊款合尾喉較粗既裝
波哥個度有冇包圍比rk5架
有嘅話我呢啲平民玩家負擔會輕好多
DAN!EL 發表於 23-10-2012 18:54
想傾隔離版傾
有無邊款合尾喉較粗既裝
nana4hk 發表於 23-10-2012 19:12
我就泥裝,裝完你望望啦 不過我係無限款
Lewis (black RG)
我條野~~~係尾喉好粗.....無尾包泥唔靚
我就泥裝,裝完你望望啦 不過我係無限款
l1e0w9 發表於 23-10-2012 19:25
你去邊間裝??X記??
你去邊間裝??X記??
nana4hk 發表於 23-10-2012 19:35
偉x, 喺土瓜灣xx街,不過唔知ok否
Lewis (black RG)
偉x, 喺土瓜灣XX街,不過唔知ok否
l1e0w9 發表於 23-10-2012 19:41
how much??
how much??
nana4hk 發表於 23-10-2012 19:43
pm u already
Lewis (black RG)
返回列表