返回列表 回復 發帖

ECON問題

各位好,小弟剛入手部07stepwgn
我想問下個ECON係應該長開還是長關?
現在打爆油行得300頭公里
各位好,小弟剛入手部07stepwgn
我想問下個ECON係應該長開還是長關?
現在打爆油行得300頭公里
hkycy999 發表於 2012-11-3 09:19
I never press it. Use my foot to adjust
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
各位好,小弟剛入手部07stepwgn
我想問下個ECON係應該長開還是長關?
現在打爆油行得300頭公里
hkycy999 發表於 3-11-2012 09:19
岩岩買番黎果陣..我會長開econ..但感覺冇咁好力..由其上斜..
宜家已經唔開..但我行到430km
3# chclwong


無咩力唔緊要,最緊要係慳油,要力先熄左佢都得。
甘有無話係市區要熄高速公路要開個D嫁?
定係由佢長開就得
I never press it. Use my foot to adjust
cliffchow 發表於 3-11-2012 10:16
用第三隻腳
RK 大酬賓 is coming....

http://www.facebook.com/ksworkshop
岩岩買番黎果陣..我會長開econ..但感覺冇咁好力..由其上斜..
宜家已經唔開..但我行到430km
chclwong 發表於 3-11-2012 10:45
I never use neither....not much different coz I can't really live with the slow response of the car and ended up press harder on gas and consume about the same rate of gas...
災後重建中.......
我開唔開econ 油耗冇乜大分別、只係覺得無力、要力先off都可以、可能係2.0 關係?
7# chclwong


我個架都係2.0~甘我行市區多既13.X-15.X/100KM係咪正常呢?
7# chclwong


我個架都係2.0~甘我行市區多既13.X-15.X/100KM係咪正常呢?
我水貨車、9.5km/1L,計落同你差唔多
7# chclwong


我個架都係2.0~甘我行市區多既13.X-15.X/100KM係咪正常呢?
hkycy999 發表於 3-11-2012 23:09
你換過偈油果d未???
裝地線、F16會仲慳d?
11# herojim


架車一到手就換左頭皮,波箱油,(計)油,油隔.
F16是什麼,我換左偈油,火姐、都偵行三百左右一缸,如可一齊裝
F16是什麼,我換左偈油,火姐、都偵行三百左右一缸,如可一齊裝
marco88 發表於 4-11-2012 15:33
http://www.caranddriver.com.hk/content/view/full/19735
返回列表