返回列表 回復 發帖

跪求幫忙 SEAT位問題

請問有冇巴打C打知道RG1日本水貨車中間果排座位點樣可以180度令轉, 我早幾日唔小心將其中一張SEAT180度令轉左, 而家唔識令返轉頭! 先謝!!
請問有冇巴打C打知道RG1日本水貨車中間果排座位點樣可以180度令轉, 我早幾日唔小心將其中一張SEAT180度令轉左, 而家唔識令返轉頭! 先謝!!
joekmchan 發表於 25-10-2012 12:10
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
災後重建中.......
無限感激!!!
如果改到落RK道,咁就過癮囉!!!!
係咪行貨7SEATER 都冇得轉? 水貨先有?
係咪行貨7SEATER 都冇得轉? 水貨先有?
mspaint 發表於 26-12-2012 23:25
yes....that's a specific seat arrangement....Hong Kong dealer didn't import it coz they just want to keep the model simple.
災後重建中.......
森美果然係 Step 專家,個會無咗你唔得!
2015 鮑魚小組要改名:鮑魚軍團
森美果然係 Step 專家,個會無咗你唔得!
victor 發表於 27-12-2012 09:23
you also 鮑魚專家, 個會無咗你also 唔得
災後重建中.......
you also 鮑魚專家, 個會無咗你also 唔得
sammykwan 發表於 27/12/2012 09:29 AM
Le 個會 D member 好奉公守法,無乜人攬 Le D 野,包魚小組都發咗毛!
2015 鮑魚小組要改名:鮑魚軍團
Le 個會 D member 好奉公守法,無乜人攬 Le D 野,包魚小組都發咗毛!
victor 發表於 27-12-2012 09:33
變曬 發毛鮑魚
沉淪毒海~.~
鮑魚小組
桶SEAT小組
Le 個會 D member 好奉公守法,無乜人攬 Le D 野,包魚小組都發咗毛!
victor 發表於 27-12-2012 09:33
大隊長遲啲黎搵你傾吓
就到2013我可以奶鮑喇

大隊長遲啲黎搵你傾吓
就到2013我可以奶鮑喇
DAN!EL 發表於 2012-12-27 11:07
仲有幾日, 訂定元旦
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
仲有幾日, 訂定元旦
cliffchow 發表於 27-12-2012 11:14
let's court down....... 5, 4, 3, 2, 1 ...... GOOOOOOOOOOOOOOOO
災後重建中.......
仲有幾日, 訂定元旦
cliffchow 發表於 27-12-2012 11:14
仲未度定去邊間
份尾好麻煩,都係穩陣睇定啲好,唔洗心急

仲未度定去邊間
份尾好麻煩,都係穩陣睇定啲好,唔洗心急
DAN!EL 發表於 27-12-2012 11:25
無錯, 唔駛急, 最緊要快
返回列表