返回列表 回復 發帖

07 stepwgn 水貨

水貨07stepwgn 拆掉車尾望地鏡後有兩個不銹龬鑼絲洞位凸起可以什樣拆?thx
我架09case 同你一樣,我剛給車房磨去絲模,補灰噴油!你暫時先找些塑料封住兩個洞先,以免入水!
2# cchis


咁如果加裝隻尾翼能否覆蓋左那兩洞呢?
3# Patrickho
不可以,我最初都係咁諗,但原來係唔得,最終都要叫車房攪!
4# cchis


多謝師兄!差啲中招。
我架09case 同你一樣,我剛給車房磨去絲模,補灰噴油!你暫時先找些塑料封住兩個洞先,以免入水!
cchis 發表於 17-5-2013 23:55
Cchis兄,可否pM我補灰噴油幾$和c fu嗎?
Allen.. 志雲.. 三師弟.. 大師.. 大C..
6# hk_allen


順便比埋我,Thx !!
4# cchis


要攪幾耐?
8# Patrickho
連換油check攪咗3日,等我問下C FU 做唔做先!
問咗車房,若單項做收$ 1500
問咗車房,若單項做收$ 1500
cchis 發表於 18-5-2013 13:24
可留email 俾我,send 相俾你睇睇效果。
2# cchis


咁如果加裝隻尾翼能否覆蓋左那兩洞呢?
Patrickho 發表於 18-5-2013 00:01
装無限翼可以,我就係咁,不過要封密兩個洞先
装無限翼可以,我就係咁,不過要封密兩個洞先
too7559 發表於 18-5-2013 13:39
可以考慮ching too7559方法,我装RG 原装尾翼都成$2000!
可以考慮ching too7559方法,我装RG 原装尾翼都成$2000!
cchis 發表於 18-5-2013 13:44
搵隻A货得啦,平靓正
12# too7559


師兄無限翼裝連噴幾多錢?在那裡攪可比資料我?Thx !!
返回列表