返回列表 回復 發帖

想買部 06-08 2.4行貨 ,,咁多位師兄有否好介紹?

想買部 06-08 2.4行貨 ,,咁多位師兄有否好介紹?
建議你唔好慳, 搵部 facelifted RG3 方尾燈 (SPADA版 更好)
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
建議你唔好慳, 搵部 facelifted RG3 方尾燈 (SPADA版 更好)
Kingcow 發表於 5-6-2013 07:45
啱..尾期包圍同尾燈都靚好多
細佬-阿柱
細佬-阿柱
我有, 請pm我
08 Stepwgn Spada 海豚灰
小弟都搵緊,有師兄出讓,請通知小弟一聲
返回列表