DAN!EL (細釘) 當前離線
Stepwgn正式會員
你問呢句認真唔嘢少 swift 尾蝦so 無走雞 Kingcow 發表於 31-8-2013 05:51
TOP
chclwong (阿柱) 當前離線
網站會員
我未揸過原裝車 DAN!EL 發表於 31-8-2013 15:55
herojim (小憲jim) 當前離線
你講嗰兩樣 我都唔知係咩 咁Spada原廠音響如何?? liverpoolympus 發表於 31-8-2013 07:49
chclwong 發表於 31-8-2013 16:02
hkben 當前離線
我由未有牌揸到有牌個時部車都未原裝過 DAN!EL 發表於 31-8-2013 19:29
liverpoolympus 當前離線
P牌新手攪掂左手車去應付日常路面先好考慮改裝! 外表裝飾問音響無妨 8609 發表於 31-8-2013 13:42
唔洗補鐘架,夜晚搵條靜啲嘅路,操返個零鐘feel吓架車就搞掂 我個時新牌都係咁,拎牌第二日就自己四圍去 DAN!EL 發表於 31-8-2013 15:53
真係架 但有咩hi花的話 我會心痛死 (諗起都 ) liverpoolympus 發表於 31-8-2013 22:18
你想揸番原裝,我可以幫你揾人搞搞 hkben 發表於 31-8-2013 20:03
18# herojim 但小弟好窮 liverpoolympus 發表於 31-8-2013 22:14
真架,我都係四月尾先攞牌,好快就上手,依家篤油閘人乜都做齊 其實都係個句,泊位唔好懶,情願睇多幾吓鏡扭多幾手呔。過線前唔好貪快,睇定啲,慢慢黎唔好心急,睇準機會過線就快手快腳過。如果過唔到就 ... DAN!EL 發表於 31-8-2013 22:43
果然係車手一族, 兩父子一條「心」 herojim 發表於 31-8-2013 22:53