返回列表 回復 發帖
攞左車,揸左幾日,感覺良好。
進吓補,感覺更良好
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
係想搞搞個迫力,唔係太夠收...
係想搞搞個迫力,唔係太夠收...
amak2234 發表於 27-2-2014 19:14
換鈴 上鮑
細佬-阿柱
換鈴 上鮑
chclwong 發表於 27-2-2014 19:15
柱,好明顯17/16唔夠你用
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
攞左車,揸左幾日,感覺良好。
amak2234 發表於 27-2-2014 00:31
出來交流下啦!
call me 湯馬士....^^
換鈴 上鮑
chclwong 發表於 27-2-2014 19:15
阿柱要慢慢來嫁!要慢毒要好玩嫁!
call me 湯馬士....^^
攞左車,揸左幾日,感覺良好。
amak2234 發表於 27-2-2014 00:31
出來交流下啦!
call me 湯馬士....^^
但係我又幾like原裝條鈴,師兄有冇方法唔換鈴?
換皮, 換喉, 換1716, 之後再諗。
不過最後都係發覺後悔唔1步到位
換皮, 換喉, 換1716, 之後再諗。
不過最後都係發覺後悔唔1步到位
gogo_tc 發表於 28-2-2014 12:14
係,無謂洗錢換1716
細佬-阿柱
係,無謂洗錢換1716
chclwong 發表於 28-2-2014 12:22
個日用1716好似冇brake咁

個日用1716好似冇brake咁
DAN!EL 發表於 28-2-2014 12:24
你奶慣好鮑姐
細佬-阿柱
個日用1716好似冇brake咁
DAN!EL 發表於 28-2-2014 12:24
你要換十頭鮑。
個日用1716好似冇brake咁
DAN!EL 發表於 28-2-2014 12:24
唔係坩誇ma
Lewis (black RG)
返回列表