返回列表 回復 發帖

換軨問題

新手問題:請問換套17或18吋軚軨,除左外觀上靚啲,仲有咩實際用途?謝謝!
行車穩定d,因為條呔闊左
揀啱鈴的話 仲可以避到鮑
細佬-阿柱
行車穩定d,因為條呔闊左
揀啱鈴的話 仲可以避到鮑
chclwong 發表於 19-3-2014 09:08
開始轉移話題
薯嘜全原裝RG1
開始轉移話題
ttam 發表於 19-3-2014 09:17
細佬-阿柱
新手問題:請問換套17或18吋軚軨,除左外觀上靚啲,仲有咩實際用途?謝謝!
kane_l 發表於 19-3-2014 09:01
improve corner handling, but accelerate slower.
look better, but the tire will cause you more.
give you better grip on the road, but will increase consumption.

So to minimize the cons, pick smaller offset, lighter wheels and narrower tires.
災後重建中.......
實際用途: 大左靚仔左, 收視高左,可選闊呔面太行車穩定左。
現實情況: 銀包輕左,起步慢左,油用多左, 條呔貴左,呔薄登左。
下個階段: 換大爪鈴太空洞要換埋鮑, 換薄呔車身gap太大要換地震low底
原裝RK5後期 叫我GoGo 或者Terence
皮已收!!!咪諗住毒我. 無本錢吸毒.
實際用途: 大左靚仔左, 收視高左,可選闊呔面太行車穩定左。
現實情況: 銀包輕左,起步慢左,油用多左, 條呔貴左,呔薄登左。
下個階段: 換大爪鈴太空洞要換埋鮑, 換薄呔車身gap太大要換地震low底 ...
gogo 發表於 19-3-2014 09:26
very true.....
災後重建中.......
諗清楚日後會唔會上鮑丫...免得之後又再換鈴
細佬-阿柱
諗清楚日後會唔會上鮑丫...免得之後又再換鈴
chclwong 發表於 19-3-2014 09:33
咪俾多個機会你玩多一轉  law
災後重建中.......
咪俾多個機会你玩多一轉  law
sammykwan 發表於 19-3-2014 09:54
換鈴錢 夠換鮑
細佬-阿柱
換鈴錢 夠換鮑
chclwong 發表於 19-3-2014 09:55
換左鮑, 自然會揸得快左, 之后仲有好多野跟
災後重建中.......
換左鮑, 自然會揸得快左, 之后仲有好多野跟
sammykwan 發表於 19-3-2014 09:58
仲有咩可以改
過d毒黎
細佬-阿柱
仲有咩可以改
過d毒黎
chclwong 發表於 19-3-2014 10:09
咪玩我la.....
災後重建中.......
咪玩我la.....
sammykwan 發表於 19-3-2014 10:23
咪扮怕羞啦....
咪扮怕羞啦....
chowchow115 發表於 19-3-2014 10:40
关你蛋治呀
災後重建中.......
返回列表