返回列表 回復 發帖
好空虛 好寂寞 好凍呀....
sammykwan 發表於 19-3-2014 13:48
散熱
Allen.. 志雲.. 三師弟.. 大師.. 大C..
copied from 細釘 earlier post:
比個網你睇吓,睇完好易明 http://peace543.pixnet.net/blog/post/30857716
Kingcow 發表於 19-3-2014 13:50
呢個網好嘢嚟架, 仲有好多好實用嘅post
有時間不妨入去尋下寶

我要準備定教材先
DAN!EL 發表於 19-3-2014 14:24
擔定櫈仔聽書
細佬-阿柱
唔該哂咁多位師兄,真係好多terms都唔係好明,要慢慢了解...
kane_l 發表於 19-3-2014 13:53
加油, 我係LEE度浸左3年都未全明
Allen.. 志雲.. 三師弟.. 大師.. 大C..
39# sammykwan

睇黎係好德高望重既「道」師!
kane_l 發表於 19-3-2014 14:10
小弟編號15821

加油, 我係LEE度浸左3年都未全明
hk_allen 發表於 19-3-2014 14:26
我係LEE度浸左3年都未全明 x 2
Eric
cliff最在行
細佬-阿柱
我係LEE度浸左3年都未全明 x 2
eric0754 發表於 19-3-2014 14:31
我係LEE度浸左6年都未全明 x 100000000.....仲开始失明tim..
災後重建中.......
擔定櫈仔聽書
chclwong 發表於 19-3-2014 14:26
要拆曬你頭尾鈴出黎講吓

要拆曬你頭尾鈴出黎講吓
DAN!EL 發表於 19-3-2014 14:36
拎我條cheap鈴 有乜好講
緊係拎你條靚鈴出黎講啦
細佬-阿柱
我join 左呢度幾個月, 乜都唔明。
攞細釘套前後唔同J/offset 既鈴出黎講解下就小明。
原裝RK5後期 叫我GoGo 或者Terence
皮已收!!!咪諗住毒我. 無本錢吸毒.
黎緊4月聚會。。 正正就會講呢樣嘢 offset , j 數
chclwong 發表於 19-3-2014 14:08
又要拎permit...
又要拎permit...
kane_l 發表於 19-3-2014 15:07
快d申請定啦
細佬-阿柱
快d申請定啦
chclwong 發表於 19-3-2014 15:08
實情係大人都想出黎!
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
實情係大人都想出黎!
kane_l 發表於 19-3-2014 15:47
細佬-阿柱
返回列表