hk_allen (Allen.. 志雲.. 三師弟.. 大師.. ...) 當前離線
網站會員
好空虛 好寂寞 好凍呀.... sammykwan 發表於 19-3-2014 13:48
TOP
DAN!EL (細釘) 當前離線
Stepwgn正式會員
copied from 細釘 earlier post: 比個網你睇吓,睇完好易明 http://peace543.pixnet.net/blog/post/30857716 Kingcow 發表於 19-3-2014 13:50
chclwong (阿柱) 當前離線
我要準備定教材先 DAN!EL 發表於 19-3-2014 14:24
唔該哂咁多位師兄,真係好多terms都唔係好明,要慢慢了解... kane_l 發表於 19-3-2014 13:53
39# sammykwan 睇黎係好德高望重既「道」師! kane_l 發表於 19-3-2014 14:10
eric0754 當前離線
加油, 我係LEE度浸左3年都未全明 hk_allen 發表於 19-3-2014 14:26
sammykwan (Stepwgner 胎士多) 當前離線
Stepwgner 胎士多
我係LEE度浸左3年都未全明 x 2 eric0754 發表於 19-3-2014 14:31
擔定櫈仔聽書 chclwong 發表於 19-3-2014 14:26
要拆曬你頭尾鈴出黎講吓 DAN!EL 發表於 19-3-2014 14:36
gogo 當前離線
kane_l 當前離線
黎緊4月聚會。。 正正就會講呢樣嘢 offset , j 數 chclwong 發表於 19-3-2014 14:08
又要拎permit... kane_l 發表於 19-3-2014 15:07
快d申請定啦 chclwong 發表於 19-3-2014 15:08
實情係大人都想出黎! kane_l 發表於 19-3-2014 15:47