返回列表 回復 發帖

請比意見。

各位師兄好:小弟正在搵車中,想搵部RG1/RG3好呢?RG3 個CVT波箱容易壞嗎?同而家大約咩價到?要行貨07/08同要注意啲咩呢?
各位師兄好:小弟正在搵車中,想搵部RG1/RG3好呢?RG3 個CVT波箱容易壞嗎?同而家大約咩價到?要行貨07/08同要注意啲咩呢?
fai527 發表於 2014-3-26 14:51
RG1 vs RG3, 各有各好, 難以三言兩語說. 如果想慳油, RG3;

使用合適波箱油, 及定更換波箱油, 沒有會員反映CVT波箱容易壞的問題;

價錢方便, 可以到28卡看看, 雖然不是正統的計算, 但是值得參考;
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
RG SPADA
無得輸
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
2# cliffchow


係28car到啲價錢好大分別。有啲差好遠。
同一個年份, randomly take 10 samples, 計一計平均數及中位數, 之少知道市價約幾多.
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
同一個年份, randomly take 10 samples, 計一計平均數及中位數, 之少知道市價約幾多.
cliffchow 發表於 26-3-2014 16:25

我都係咁格
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
我經驗係...格價時睇到

行貨貴過水貨
(RG3)2.4貴過(RG1)2.0 (2009年或以前)
雙電門, 單電門, 全手動, 遙控...
天窗.....
其他都係optional....會聚時可以慢慢執....
黑色RG3 2.4 前期...  
明白以車會友的道理......
亦明白往往....都係"想要"多過"需要"...
睇下邊樣係你主要考慮;
慳油--》RG3
外型--》RG3 spada (唔洗點改都好型)
格錢--》RG1
薯嘜全原裝RG1
睇下邊樣係你主要考慮;
慳油--》RG3
外型--》RG3 spada (唔洗點改都好型)
格錢--》RG1
ttam 發表於 27-3-2014 08:26
同意,spada 唔洗改都型
細佬-阿柱
同意,spada 唔洗改都型
chclwong 發表於 27-3-2014 09:16
但呢車会教識我, 任何一部STEP都 「沒有最型, 只有更型」

http://minkara.carview.co.jp/en/ ... /3861604/photo.aspx
災後重建中.......
但呢車会教識我, 任何一部STEP都 「沒有最型, 只有更型」

http://minkara.carview.co.jp/en/ ... /3861604/photo.aspx
sammykwan 發表於 27-3-2014 09:56
因為呢部不是SPADA
細佬-阿柱
因為呢部不是SPADA
chclwong 發表於 27-3-2014 10:04
型过SPADA, 有自己 signature
災後重建中.......
型过SPADA, 有自己 signature
sammykwan 發表於 27-3-2014 10:07
咁都比你搵到我本  写真集
細佬-阿柱
但係市場上好小私放,大部分都係車行車
細佬-阿柱
返回列表