Driver 當前離線
網站會員
訂閱 TOP
Kingcow 當前離線
Stepwgn正式會員
TOP
cliffchow 當前離線
leungtaiman 當前離線
約2014秋季尾出新款,偈係1.5Turbo. 應該2015年頭行街(日本)。香港要睇大昌..... 佢連rc1 都未入 cliffchow 發表於 21-6-2014 16:00
sammykwan (Stepwgner 胎士多) 當前離線
Stepwgner 胎士多
今日問咗大昌sales,佢話年尾有rc1同新嘅jazz賣。 Driver 發表於 21-6-2014 22:35
ttam 當前離線
carboy1829 (call me ArNam 陳浩嵐 ^3^) 當前離線
嵐
chclwong (阿柱) 當前離線
1.5Turbo 係咪 honda N wgn carboy1829 發表於 22-6-2014 23:14