返回列表 回復 發帖

轉新款未呢?

想請問下係唔係將會轉新款?今年定下年呢?
路邊社話今年年尾
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
正,但係我上網揾唔到新款個樣係點.
約2014秋季尾出新款,偈係1.5Turbo. 應該2015年頭行街(日本)。香港要睇大昌..... 佢連rc1 都未入
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
約2014秋季尾出新款,偈係1.5Turbo. 應該2015年頭行街(日本)。香港要睇大昌..... 佢連rc1 都未入
cliffchow 發表於 21-6-2014 16:00
大昌都未清哂貨尾柯突士,新款冇咁快到
Call me Rex
放長雙眼睇吓佢幾時清得晒
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
1.5Turbo!!!好吸引喎!有無相睇下呢,我上網揾咗好耐都揾唔到。
今日問咗大昌sales,佢話年尾有rc1同新嘅jazz賣。
今日問咗大昌sales,佢話年尾有rc1同新嘅jazz賣。
Driver 發表於 21-6-2014 22:35
saw the new jazz on the road today....look very different.
災後重建中.......
哦,原來已經出咗新Jazz。
still no luck to see the new step model
薯嘜全原裝RG1
1.5Turbo
係咪
honda N wgn
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
1.5Turbo
係咪
honda N wgn

carboy1829 發表於 22-6-2014 23:14
mini rk
細佬-阿柱
返回列表