返回列表 回復 發帖

RG3 生鏽問題 (已post相)

本帖最後由 kevin77 於 6-8-2014 22:09 編輯

小弟買咗架06 年RG3 渣咗大約一年, 發覺尾轆泥擋位有生鏽情況, 已經蝕到無咗一忽(大約半個酒樓茶杯圓周咁大), 請問大家有冇遇過咁既情況? 同應該點處理?
我發覺泊完車後, 有水滴, 應該係冷氣水, 但會令到生鏽?
http://postimg.org/image/ktth4a3kt/
應該5關冷氣水事。。。
但已生銹比較麻煩,有冇相望下點情況?
薯嘜全原裝RG1
其實我果部都有小小生銹。。。

去開換油問啲師傅,佢話十部有九部stepwgn都係呢個位生銹。。。 佢話係因為後排有冷氣出風口係度。。唔知堅唔堅。。
燒返旱幾百蚊啫,但如果燒到外面就噴油另計
搞返好就可考盧做全車防銹千三蚊
小弟買咗架06 年RG3 渣咗大約一年, 發覺尾轆泥擋位有生鏽情況, 已經蝕到無咗一忽(大約半個酒樓茶杯圓周咁大), 請問大家有冇遇過咁既情況? 同應該點處理?
我發覺泊完車後, 有水滴, 應該係冷氣水, 但會令到生鏽嗎? ...
kevin77 發表於 5-8-2014 00:20
the rain, sand and rocks always splashed onto that area...I think that's very normal on any car.......
災後重建中.......
主要係一邊生鏽,另一邊就開始有少少
車房竟然話我架車撞過
有朋友話可以成個泥擋換? 請問係咪可以?
有冇相睇下
http://postimg.org/image/ktth4a3kt/

Post張相比大家睇
本帖最後由 simon88 於 7-8-2014 17:28 編輯

燒焊幾百蚊,cut平佢補返鐵片燒焊
返回列表