返回列表 回復 發帖

意想不到的攞車經驗

今日新車落地,一早去九龍灣Honda攞車,正當循例驗收時,無意中在車門邊發現一隻曱甴在爬 ,size係屬於初生的(比蟻大些),其後陸續在車外不同位置發現同size嘅曱由共4、5隻,個sales全程見到都覺得有問題,最後佢話要同廠傾番個解決辦法,要下星期回來再攞車,真的担心這問題後遺病可大可小 ,唔知有右c hing試過
You can call me Sam
I'm RK5 owner
希望committee能給我一些建議
You can call me Sam
I'm RK5 owner
攞另一部車用住先
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
問過做車行的朋友,好可能係shipping時出事,解決方法只有揾間密室用殺蟲煙霧彈全車燻足3日才夠切底,必需要連d蛋都殺死,過程要叫事主去睇或拍片做證,最後要做埋車廂內籠清潔及steam。
因我有初生bb,所以必需小心處理
You can call me Sam
I'm RK5 owner
問過做車行的朋友,好可能係shipping時出事,解決方法只有揾間密室用殺蟲煙霧彈全車燻足3日才夠切底,必需要連d蛋都殺死,過程要叫事主去睇或拍片做證,最後要做埋車廂內籠清潔及steam。
因我有初生bb,所以必需小心 ...
黃森 發表於 11-10-2014 15:55
新車要咁攪法
細佬-阿柱
新車要咁攪法
chclwong 發表於 11-10-2014 16:07
噢……真係灰爆 亦好激氣
You can call me Sam
I'm RK5 owner
唯有焗一焗
薯嘜全原裝RG1
Sam, 想問你有冇包皮?

呢個情況一定要焗,但大昌無可能(唔會)做到密封焗三日
Eric
新車我接受到,大人一定接受唔到。可否退錢或轉車?
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
Sam, 想問你有冇包皮?

呢個情況一定要焗,但大昌無可能(唔會)做到密封焗三日
eric0754 發表於 11-10-2014 20:06
一見你個問題咁私人即時比你赫親 (講笑)
我座椅係全包皮的 ,點解咁問
到底可以焗幾多日我想只能據理力爭……
You can call me Sam
I'm RK5 owner
新車我接受到,大人一定接受唔到。可否退錢或轉車?
cliffchow 發表於 11-10-2014 21:28
即時問過個sales話冇得換個第二架
You can call me Sam
I'm RK5 owner
若果要焗,我相信佢哋會成架車放入焗油房焗
若果要焗,我相信佢哋會成架車放入焗油房焗
RIOLAM129 發表於 11-10-2014 23:00
完全agreed
You can call me Sam
I'm RK5 owner
本帖最後由 hk_allen 於 12-10-2014 07:48 編輯

好慘,新車咁都得,whatsapp去蘋果報料搞大佢除非換個第2架
Allen.. 志雲.. 三師弟.. 大師.. 大C..
the bugs may be from the local shop when adding options....
災後重建中.......
返回列表