返回列表 回復 發帖

後排冷氣唔凍

我部07年RG1之前冷氣唔夠凍,加左雪種,而家前排夠凍,但後排得風唔凍,
有冇師兄知點解呢?
冷氣無得估,要搵車房check
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
本帖最後由 nana4hk 於 17-10-2014 23:50 編輯

rg 好似得一個coil,已前古董日產萍果有兩個coil,有电池筏,泵後分兩路,再去個valve, 就個valve 死左,跟左成星期,最後放種換valve, 再打種,得左。但step 應一個coil, 有風,會否比已前细好多?一d凍都無?我猜係通後冷氣既一d电子活門壞左。
rg 好似得一個coil,已前古董日產萍果有兩個coil,有电池筏,泵後分兩路,再去個valve, 就個valve 死左,跟左成星期,最後放種換valve, 再打種,得左。但step 應一個coil, 有風,會否比已前细好多?一d凍都無?我猜係 ...
nana4hk 發表於 17-10-2014 23:43
細佬-阿柱
Rg 車尾唔係有多個coil 咩?
返回列表