Board logo

標題: 更換火咀一問 [打印本頁]

作者: turbojet    時間: 7-10-2013 18:32     標題: 更換火咀一問

本帖最後由 turbojet 於 7-10-2013 18:44 編輯

請問各位CHING:
09年4月STEPWGN,火咀怎樣更換的,我玩車無數都是自行更換火咀,今天拆下車冚發現不同以往D車火咀更換方法。當然我有齊所有更換火咀D工具,THX各位!
作者: sammykwan    時間: 7-10-2013 19:41

請問各位CHING:
09年4月STEPWGN,火咀怎樣更換的,我玩車無數都是自行更換火咀,今天拆下車冚發現不同以往D車火咀更換方法。當然我有齊所有更換火咀D工具,THX各位! ...
turbojet 發表於 7-10-2013 18:32
玩車無數.....like x 10000000
作者: sammykwan    時間: 7-10-2013 19:43

this may help.....

http://minkara.carview.co.jp/en/ ... 95/210384/note.aspx
作者: victor    時間: 8-10-2013 08:49

玩車無數.....like x 10000000
sammykwan 發表於 7/10/2013 07:41 PM
可圈可點!
作者: thomas_llai    時間: 8-10-2013 12:21

可圈可點!
victor 發表於 8-10-2013 08:49
我只係玩過幾部車, 同其他Honda k系engine 換火咀方法好似冇咩分別
10號梗頭加支火咀匙 就ok
作者: victor    時間: 8-10-2013 13:19

可能係玩開有分火及火咀線的一種,我開頭對直接點火的都感到陌生。
作者: turbojet    時間: 8-10-2013 14:47

本帖最後由 turbojet 於 8-10-2013 14:49 編輯

首先很多謝Sammykwan Ching,比咗D網上資料我睇,但唔係我想要的STEPWGN RG火咀的拆法,暫時還未有時間再打開車頭再細心研究一下,因之前已經拆開過兩次準備更換火咀,當用10號仔及呤哽拆晒D頂吧及膠時,離開晒所有線及火咀塞,發現個火咀孔好細好細,因火咀也有大細之分,完全不是以上所說兩款尺吋的扑頭可以放得下,我以為我部車多數是用細火咀,都拿來16號仔扑頭及扑柄,真係比個火咀玩够死,因趕時間故不更換先,問下各位高人,我想請問吓有無 ching <親自>更換過<這款車>的火咀啊! 過兩天有時間再拆多次自己來研究一吓先得。
作者: sammykwan    時間: 8-10-2013 15:01

首先很多謝Sammykwan Ching,比咗D網上資料我睇,但唔係我想要的STEPWGN RG火咀的拆法,暫時還未有時間再打開車頭再細心研究一下,因之前已經拆開過兩次準備更換火咀,當用10號仔及呤哽拆晒D頂吧及膠時,離開晒 ...
turbojet 發表於 8-10-2013 14:47
that's just regular 16mm plug socket, no tricks at all.....and it is using the most common spark plug......try again next time...
作者: cliffchow    時間: 8-10-2013 15:52

首先很多謝Sammykwan Ching,比咗D網上資料我睇,但唔係我想要的STEPWGN RG火咀的拆法,暫時還未有時間再打開車頭再細心研究一下,因之前已經拆開過兩次準備更換火咀,當用10號仔及呤哽拆晒D頂吧及膠時,離開晒 ...
turbojet 發表於 2013-10-8 14:47
我係鴨記兩舊水一盒box頭 (用10號), 加多支火咀頭 (有舊膠吸佢出來), 就咁喎 ... 上次BBQ晚聚, 大霸都岩用, 應該都係果尐野
作者: alliven    時間: 8-10-2013 21:09

首先很多謝Sammykwan Ching,比咗D網上資料我睇,但唔係我想要的STEPWGN RG火咀的拆法,暫時還未有時間再打開車頭再細心研究一下,因之前已經拆開過兩次準備更換火咀,當用10號仔及呤哽拆晒D頂吧及膠時,離開晒 ...
turbojet 發表於 8-10-2013 14:47
冇乜特別,一樣咁換! Sammy 比嗰條link係RG呀!
作者: Kingcow    時間: 8-10-2013 23:35

我早幾個禮拜都係自己幫部RG換火咀
作者: sammykwan    時間: 9-10-2013 01:05

冇乜特別,一樣咁換! Sammy 比嗰條link係RG呀!
alliven 發表於 8-10-2013 21:09
That's rf, but RG is also the same .... No difference
作者: 8609    時間: 9-10-2013 01:08

that's just regular 16mm plug socket, no tricks at all.....and it is using the most common spark plug......try again next time...
sammykwan 發表於 8-10-2013 15:01
冇錯,火咀係標準16號
作者: turbojet    時間: 17-10-2013 12:31

好多謝各位Ching 熱心帮助,特別是Sammykwan Ching , 上星期假期終於換了白金火咀 (真係比本田廠方玩死,一言難盡,細心研究之下拆連裝用了40分鐘),順便清洗蝴蝶掩 、更換引掣回風格、冷氣回風格、做了個開心快活人!
作者: ricky410    時間: 17-10-2013 16:07

本帖最後由 ricky410 於 17-10-2013 16:08 編輯
好多謝各位Ching 熱心帮助,特別是Sammykwan Ching , 上星期假期終於換了白金火咀 (真係比本田廠方玩死,一言難盡,細心研究之下拆連裝用了40分鐘),順便清洗蝴蝶掩 、更換引掣回風格、冷氣回風格、做了個開心快活人 ...
turbojet 發表於 17-10-2013 12:31
自己 diy 清洗蝴蝶掩 洗完個轉數有毛問題呀
作者: turbojet    時間: 17-10-2013 18:14

Ricky哥:
通常清洗完蝴蝶掩部車的轉數會定好多, 當然視付你清洗的程度有幾多,我是成個拆除部件下來用WD-40及洗銅水及化油劑來清洗的,之後再用FORCH BRAKE CLEANER清洗,所以需要拆卸很多零部件,當車時車的內部震動及轉數表也會相對穩定好多。因為用過BRAKE CLEANER清洗過,所以空氣的壓縮比引致車時開頭是不穩定的及比較難車,這都是正常現常,當引掣空轉行車1-2分鐘後一切全部正常,保證你同我一樣做個開心快活人! 當然也有一般的清洗方法,效果咪一般囉!
作者: ricky410    時間: 18-10-2013 17:54

Ricky哥:
通常清洗完蝴蝶掩部車的轉數會定好多, 當然視付你清洗的程度有幾多,我是成個拆除部件下來用WD-40及洗銅水及化油劑來清洗的,之後再用FORCH BRAKE CLEANER清洗,所以需要拆卸很多零部件,當車時車的內部 ...
turbojet 發表於 17-10-2013 18:14
我地比 C Fu 洗完蝴蝶Yim 都要 reset 電腦一次,所以好少自已 diy 呢 part 喎,你自己 diy 清潔完5洗 reset 電腦,掂呀  
作者: turbojet    時間: 19-10-2013 15:52

其實你們比人老點了,現在D私家車設計已經是學習式電腦,唔需要 reset 電腦,清洗完蝴蝶掩之後,大約行車幾十公里,電腦已經識計算上山下山平路的轉數、空氣壓縮比入引擎的轉數全部電腦會識計,只不過你有數值key 入去電腦快D完成個程序咁話,唔係要用個電腦黎做密野,大昌及外邊車房C Fu 都是一個字 - 錢, 『利』字當頭,以技術會友,知識無國界!
作者: victor    時間: 19-10-2013 19:05

又一高手
作者: turbojet    時間: 28-10-2013 15:53

各位Ching :
    請問你們每公里多少錢,更換了白金火咀之後部車馬力感覺好了很多,每公里電油費節省了約$0.1左右,油價$16.54一公升,入了二缸油平均之耗油量計數出來,我原來行開$1.65一公里開泠氣及走長途計,車軚用緊 215/45/17。
作者: henry    時間: 6-2-2015 19:54

Dear C Hings,

Thank you for letting me join the group.

I know this is an old thread, but just bought a RG1 2007 and would like to change the sparkplugs , does anyone know the torque specification for the spark plugs? Thanks a lot.
作者: henry    時間: 12-2-2015 22:24

我找不到,最後用了20Nm,因這個是舊車上火咀spec,希望不會大鬆




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0