Board logo

標題: 提前出新車(11月1號) [打印本頁]

作者: 5catshome    時間: 25-10-2012 16:40     標題: 提前出新車(11月1號)

剛剛收到SALES電話,話應該可以1號下晝攞車
作者: cliffchow    時間: 25-10-2012 16:45

剛剛收到SALES電話,話應該可以1號下晝攞車
5catshome 發表於 2012-10-25 16:40


送條鈴比你
http://www.stepwgnhk.com/viewthr ... &extra=page%3D1
作者: 5catshome    時間: 25-10-2012 16:55



送條鈴比你
http://www.stepwgnhk.com/viewthr ... &extra=page%3D1
cliffchow 發表於 25-10-2012 16:45
無福消受,財政大臣實唔批
反而REIMAKE窗簾、modulo包圍仲有得諗下。
先前買咗部PAPAGO P3同RX65i已經有微言 仲話要搞埋避震同T BAR,唉
作者: DAN!EL    時間: 25-10-2012 16:57

無福消受,財政大臣實唔批
反而REIMAKE窗簾、modulo包圍仲有得諗下。
先前買咗部PAPAGO P3同RX65i已經有微言 仲話要搞埋避震同T BAR,唉 ...
5catshome 發表於 25-10-2012 16:55
you get what you pay for
避震同bar, 你試咗就知係值
作者: 5catshome    時間: 25-10-2012 17:02

you get what you pay for
避震同bar, 你試咗就知係值
DAN!EL 發表於 25-10-2012 16:57
我都知阿媽係女人,如果以cliffchow提供嘅PROJECT,你話要幾多銀兩
作者: sammykwan    時間: 25-10-2012 17:04

我都知阿媽係女人,如果以cliffchow提供嘅PROJECT,你話要幾多銀兩
5catshome 發表於 25-10-2012 17:02

作者: DAN!EL    時間: 25-10-2012 17:07

我都知阿媽係女人,如果以cliffchow提供嘅PROJECT,你話要幾多銀兩
5catshome 發表於 25-10-2012 17:02
你問岩人喇  架車我老豆嘅
pm話你知幾錢
作者: 5catshome    時間: 25-10-2012 17:09


sammykwan 發表於 25-10-2012 17:04
森美,比啲同情心,唔好 我啦。
呢度放毒指數真係勁過RACTIS嗰邊好多
ANYWAY,遲啲可能要幫忙幫我confirm我個會員身份去做Rubber carmat
作者: eric0754    時間: 25-10-2012 17:12

倒錢落海,回頭是岸
作者: cliffchow    時間: 25-10-2012 17:12

我都知阿媽係女人,如果以cliffchow提供嘅PROJECT,你話要幾多銀兩
5catshome 發表於 2012-10-25 17:02
你知唔知Sammy點解笑呀


作者: cliffchow    時間: 25-10-2012 17:16

森美,比啲同情心,唔好 我啦。
呢度放毒指數真係勁過RACTIS嗰邊好多
ANYWAY,遲啲可能要幫忙幫我confirm我個會員身份去做Rubber carmat ...
5catshome 發表於 2012-10-25 17:09
我地兩大巨頭都未出手, 我尼d卒仔先行炸

之前試過一吹雞, 半日十套, 由資料搜集至玩具到手三天收工
作者: DAN!EL    時間: 25-10-2012 17:17

倒錢落海,回頭是岸
eric0754 發表於 25-10-2012 17:12
由五貓兄入咗會個一刻,就注定冇得返轉頭喇
作者: 5catshome    時間: 25-10-2012 17:18

倒錢落海,回頭是岸
eric0754 發表於 25-10-2012 17:12
一入侯門,唔係!係應該一入毒門深似海,泥足深陷
作者: 5catshome    時間: 25-10-2012 17:19

你知唔知Sammy點解笑呀


cliffchow 發表於 25-10-2012 17:12
又有一個傻佬毒發攻心
作者: eric0754    時間: 25-10-2012 17:20

由五貓兄入咗會個一刻,就注定冇得返轉頭喇
DAN!EL 發表於 25-10-2012 17:17
你就搵料毒老豆,我地無得毒:女人百毒不侵
作者: 5catshome    時間: 25-10-2012 17:25

你就搵料毒老豆,我地無得毒:女人百毒不侵
eric0754 發表於 25-10-2012 17:20
所以由結婚嗰日開始,財政交比我個財政大臣嘅決定係正確嘅
作者: sammykwan    時間: 25-10-2012 17:27

森美,比啲同情心,唔好 我啦。
呢度放毒指數真係勁過RACTIS嗰邊好多
ANYWAY,遲啲可能要幫忙幫我confirm我個會員身份去做Rubber carmat ...
5catshome 發表於 25-10-2012 17:09
都話唔洗核,你contact Benny la...
作者: DAN!EL    時間: 25-10-2012 17:27

你就搵料毒老豆,我地無得毒:女人百毒不侵
eric0754 發表於 25-10-2012 17:20
不過呢排老豆都百毒不侵,失手毒唔到
作者: sammykwan    時間: 25-10-2012 17:29

所以由結婚嗰日開始,財政交比我個財政大臣嘅決定係正確嘅
5catshome 發表於 25-10-2012 17:25
毒發攻心你先再講呢句la.....
作者: chowchow115    時間: 25-10-2012 17:30

不過呢排老豆都百毒不侵,失手毒唔到
DAN!EL 發表於 25-10-2012 17:27
叫你老爸出來車聚......我都係咁失身的...
作者: DAN!EL    時間: 25-10-2012 17:34

叫你老爸出來車聚......我都係咁失身的...
chowchow115 發表於 25-10-2012 17:30
呢排冇車聚
我想試桶seat
作者: hkben    時間: 25-10-2012 17:35

呢排冇車聚
我想試桶seat
DAN!EL 發表於 25-10-2012 17:34
你行過去VICTOR度試桶SHIT啦
作者: 5catshome    時間: 25-10-2012 17:52

都話唔洗核,你contact Benny la...
sammykwan 發表於 25-10-2012 17:27
收到
作者: alexjm    時間: 25-10-2012 18:53

有排你受




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0