返回列表 回復 發帖
好空虛 好寂寞 好凍呀....
sammykwan 發表於 19-3-2014 13:48
散熱
Allen.. 志雲.. 三師弟.. 大師.. 大C..
唔該哂咁多位師兄,真係好多terms都唔係好明,要慢慢了解...
kane_l 發表於 19-3-2014 13:53
加油, 我係LEE度浸左3年都未全明
Allen.. 志雲.. 三師弟.. 大師.. 大C..
返回列表