返回列表 回復 發帖
仲有咩可以改
過d毒黎
chclwong 發表於 19-3-2014 10:09
問新committee 啦
Eric
加油, 我係LEE度浸左3年都未全明
hk_allen 發表於 19-3-2014 14:26
我係LEE度浸左3年都未全明 x 2
Eric
會唔會好似上次鮑魚隊長咁帶埋私伙枱櫈?!
kane_l 發表於 19-3-2014 16:54
枱櫈 係 Kingcow 帶
Eric
帶兩個飛機積即場拆鈴
DAN!EL 發表於 19-3-2014 17:16
RK 有跟積
Eric
有咩? 我架無積wor!, 只有樽補肽膠....
lkeith21 發表於 19-3-2014 17:51
一定有的,補肽膠係左面,積係右面
Eric
有大9條蕉      積
sammykwan 發表於 19-3-2014 17:52
用過美光果兩支, 大9支精都唔得 ...

今次一定要同佢算帳
cliffchow 發表於 19-3-2014 17:34
個個post 都吋我
Eric
75# eric0754
??? 好, 返去又搵多次.
不過佢比支積黎做咩, 又唔使換spare軚.....
lkeith21 發表於 19-3-2014 17:55
要積起架車來打氣先得
Eric
知道做幹事成日俾人对着幹慘呢...
sammykwan 發表於 19-3-2014 18:06
Eric
返回列表