返回列表 回復 發帖
春園街吖
三哥 係時候準備歸隱
本帖最後由 nevillee 於 10-12-2012 23:37 編輯
三哥,會唔會有RG1賣?
chclwong 發表於 10-12-2012 13:45
有... 我都係果度買咗2架... 1藍1紅

仲有白色賣呀
三哥 係時候準備歸隱
C兄~甘有無見到有RG1黑色呀?
hkycy999 發表於 11-12-2012 02:47
都冇出黑色
自噴囉
三哥 係時候準備歸隱
找不到藍色RG ...

不過找到件1/64玩具
cliffchow 發表於 11-12-2012 09:09
我有1架藍色喎
2007年限定版
三哥 係時候準備歸隱
11# muihin

超靚仔.....
個1/24 要登記成為會員才買得, 但登記又要日本住址......有冇其他方法買到?
lkeith21 發表於 11-12-2012 11:24
有$就買到
三哥 係時候準備歸隱

cliffchow 發表於 11-12-2012 12:54
大陸tb可能仲有
三哥 係時候準備歸隱
返回列表