nevillee (三哥) 當前離線
Stepwgn正式會員
TOP
三哥,會唔會有RG1賣? chclwong 發表於 10-12-2012 13:45
C兄~甘有無見到有RG1黑色呀? hkycy999 發表於 11-12-2012 02:47
找不到藍色RG ... 不過找到件1/64玩具 cliffchow 發表於 11-12-2012 09:09
11# muihin 超靚仔..... 個1/24 要登記成為會員才買得, 但登記又要日本住址......有冇其他方法買到? lkeith21 發表於 11-12-2012 11:24
cliffchow 發表於 11-12-2012 12:54