返回列表 回復 發帖
問新committee 啦
eric0754 發表於 19-3-2014 11:22
係咪有人叫我?

新手問題:請問換套17或18吋軚軨,除左外觀上靚啲,仲有咩實際用途?謝謝!
kane_l 發表於 19-3-2014 09:01
如果對offset J數有疑問可以問我

佢包圍都冇..學乜人改車
chclwong 發表於 19-3-2014 11:31
我呢啲叫玩零件

新committee 過d 現款黎好D 喎
gogo 發表於 19-3-2014 11:30
玩我咩

最近物飾緊咩零件
chclwong 發表於 19-3-2014 11:45
菇, turbo kit, power lock

黎緊4月聚會。。 正正就會講呢樣嘢 offset , j 數
chclwong 發表於 19-3-2014 14:08
我要準備定教材先

copied from 細釘 earlier post:
比個網你睇吓,睇完好易明 http://peace543.pixnet.net/blog/post/30857716
Kingcow 發表於 19-3-2014 13:50
呢個網好嘢嚟架, 仲有好多好實用嘅post
有時間不妨入去尋下寶

39# sammykwan

睇黎係好德高望重既「道」師!
kane_l 發表於 19-3-2014 14:10
小弟編號15821

擔定櫈仔聽書
chclwong 發表於 19-3-2014 14:26
要拆曬你頭尾鈴出黎講吓

會唔會好似上次鮑魚隊長咁帶埋私伙枱櫈?!
kane_l 發表於 19-3-2014 16:54
上次我出鮑魚kc出枱隊長出口

櫈仔要帶, 仲要兩張先穩陣
cliffchow 發表於 19-3-2014 16:58
帶兩個飛機積即場拆鈴

返回列表