返回列表 回復 發帖
平安符嗟.............

有碌野都唔代表係大滾友嗟
掌摑王 發表於 23-3-2012 10:28
you make the point
災後重建中.......
you do not get the mind
事 與 願..........
=
pray 唔一定 Nord 就會照住我
相反 佢會俾出更多更多試鍊我嘆
我只地塵上一隻小蟻.
咁多試鍊托麼.

但依然會有人向各大神明pray. ...
掌摑王 發表於 23-3-2012 10:33
你已经係幾百億手足裡面突圍而出, 成功把卵, 先至黎到而家, 你应該俾D掌聲你自己
災後重建中.......
you do not know what you are saying... think what it means to your wife/parents
bryce 發表於 23-3-2012 11:52
I tkink he meant Drink 盡人亡
災後重建中.......
一個"波棍粒S的" post 又俾我地蹂躝左一番, 馬德鍾同陳浩民都話"一番"
災後重建中.......
我見關爺部RG3行都係D3喎
nevillee 發表於 24-3-2012 23:26
are you kidding...... I don't have D3 .... Just D mode.
災後重建中.......
返回列表