返回列表 回復 發帖

tomy car #21

想問大家有冇買返架同自己愛駒一樣的玩具車?

我架係2012stepwgn, 大家知唔知邊處有呢款既 tomy tomica 車係買?

除了tomy tomica 外, 仲有無其他玩具車有我呢款呢? where to buy?
what is rg1 & rk????
11# muihin

超靚仔.....
個1/24 要登記成為會員才買得, 但登記又要日本住址......有冇其他方法買到?
全車噴過! 再加咪天使圈, 仲要霧燈添呀
cliffchow 發表於 12-12-2012 08:19
同老婆講"架車爛晒, 買過部", 轉頭捉字虱買過部新"車"
本帖最後由 lkeith21 於 17-12-2012 22:00 編輯

終於買到啦

多謝ching指引
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
好主意!
不過噴油呢樣嘢我唔叻,癈事愈搞愈核突。
好主意!
不過噴油呢樣嘢我唔叻,癈事愈搞愈核突。
雖然唔係啲咩,不過都分享下
我個仔仲勁過x哥,將車仔D呔軨拆哂出黎
sammykwan 發表於 18-12-2012 20:30
我個仔鐘意拆晒d車既4條軚, 當橡皮糖咁食. 佢個肚都應該有唔少車軚係度.
隔離場有, 巧正

http://kspec.co.jp/modelook/
cliffchow 發表於 19-12-2012 09:00
冇stepwgn.....
本帖最後由 lkeith21 於 30-12-2012 19:54 編輯

新玩具到手
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
本帖最後由 lkeith21 於 5-1-2013 14:10 編輯

大家有無見過????
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
2012年直版RK1
你毒我唔到......你毒我唔到......

勁....
2012年直版RK1
你毒我唔到......你毒我唔到......
好有衝動買齊一套
2012年直版RK1
你毒我唔到......你毒我唔到......
返回列表