返回列表 回復 發帖
點煙器,唔夠用,點好?大家有乜建議?又靚又整齊?
kennethlaw 發表於 5-4-2014 10:42
以下係我錢七的做法:
我就已經將長期插住煙插 (常用/長開) 嗰 d (鉆埋一齊),
另外再將一個外置一開二嘅煙插原本煙插頭cut埋(同上句所指的全部鉆埋一齊);
將所有鉆好晒的,全部鉆落
車上煙插嘅入面條線度
(之後全部收納在隱藏位置),將外置嘅煙插貼在自己喜歡的地方!
以上做法完成後,已經將所有接駁煙插的必須品消化了(即不須佔用本身原車的煙插位之餘)
還多了三個點煙器煙插位!

多了的煙插 作為應付須使用獨立開關之用!

早前我亦因為跟樓主一樣,有害怕點煙器不夠用的問題,
所以買了兩個煙插(一個為一開二加三個共4.2A usb,另一個為一開四),
但現在這兩個外置煙插除用usb作手機充電之外,已經成為另類的裝飾品了

ps: 單從以上文字上的描述, 或可能會令有人不明白的!
如還有不明的地方,請留言在此;我可上傳圖片以供參考
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
一抽二抽,好乸西
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
我用辣雞,辣咗煙插頭 +/- 極,直鉆落原車上煙插嘅入面條線度!


有 d 神級師兄會直接鉆入車嘅 5v 位置,但我無咁做,
因為我 5v嘅用品,只係得黑盒!
所以都無效法神級師兄嘅做法
一來唔識,二來因貪方便,偷懶
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
手術完成,包埋一舊
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
將呢炸嘢攝埋一邊隱藏位置
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
完成,
於車場狹窄、右門太貼邊嘅情況下
司機可暢順地由左門進出,確保出入平安
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
見過,好靚,可以稱為夢幻煙插分電器
hk_allen 發表於 5-4-2014 19:07
就係因為買多咗,
咁又費事嘥嘢、所以咪物盡其用;
趁機會夢幻下囉 ... xdd
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
輕觸式 like Seiwa
12729
12730
http://24h.pchome.com.tw/m/prod/DEAD68/DEAD68-A80998521.htm
Kingcow 發表於 5-4-2014 18:52
我用啪制,怕呢 d 易壞
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
咁都諗到…
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
返回列表