返回列表 回復 發帖
燒偈油死氣喉會有藍煙,試下叫朋支揸,自己揸一架車跟尾叫朋友大油上斜睇下有冇大煙
Sammy 兄,小弟怕毒死,所以無做正式會員,可否講解下
另外turbojet兄,你部公司車現在如何
Mingming_123 發表於 17-6-2014 21:55
真係會毒死,淨係自動摺鏡,開門制,己經流口水
返回列表