常客常去 當前離線
Stepwgn正式會員
訂閱 TOP
TOP
如果想堅慳油,又只行短程,係有一個神級方案........... 飛左打拿磨個輪, 換一舊高容及可多次deep cycle recharging 既電 部車斎靠电池供電, 一泊車就用叉機叉電, 我估每程都可行10-15分鐘 Drag racing 都用呢個 ... sammykwan 發表於 25-5-2012 13:55
其實, 高耗油量係要用高耗$量既玩具解決 hkben 發表於 25-5-2012 13:50
您可放心~~~~呢度D前輩好好人,除左對高耗油量方面,仲有好多其方面嘅幫助及改善,佢地都會無私地分享經驗! ttam 發表於 25-5-2012 13:47
絕對認同. 大家都樂意跟你分享, 但在公開板面不能說太多. 你也不想將你的完完全全. 在公問的板面公開任人飽覽. 正如你可能唔介意俾朋友睇下你著條點樣既底褲, 但相信你也不會只著條底褲行出街吧. 這一點我地 ... 掌摑王 發表於 27-5-2012 18:52
真係咁啱得咁橋, 我地好多正式會員都要返工, 各行各業咩人都有, 而遠至澳門東涌粉嶺都有會員. 大會指定既永亨銀行, 可能係大家少接觸, 唔會想得到邊會有, 但應該唔會突別困難. http://www.whbhk.com/webpages/zh- ... 掌摑王 發表於 27-5-2012 19:02
welcome to job stepwgn club~~~ piero 發表於 27-5-2012 20:34