返回列表 回復 發帖

各位好New Comer

各位師兄師姐大家好, 剛剛買了2007 水貨車, 因為政府排期驗車需時要下月底才交到車。以後多多關照!!!
各位師兄師姐好~~因為要返工, 又唔近指定銀行, 所以未能即是入會!! 還請大家多多指教, 看見本版其他師兄師姐都有對高耗油量的問題, 現在都有點擔心, 希望成為正式會員後, 能夠收集各位前輩的經驗, 對高耗油量方面有所幫助及改善!! 謝謝!!
如果想堅慳油,又只行短程,係有一個神級方案...........

飛左打拿磨個輪, 換一舊高容及可多次deep cycle recharging 既電

部車斎靠电池供電, 一泊車就用叉機叉電, 我估每程都可行10-15分鐘

Drag racing 都用呢個 ...
sammykwan 發表於 25-5-2012 13:55
即係一架電動車!!
2007 Stepwgn RG1
其實, 高耗油量係要用高耗$量既玩具解決
hkben 發表於 25-5-2012 13:50
那樣方法會比較合乎成本效益呢??? 哈哈!!
2007 Stepwgn RG1
您可放心~~~~呢度D前輩好好人,除左對高耗油量方面,仲有好多其方面嘅幫助及改善,佢地都會無私地分享經驗!
ttam 發表於 25-5-2012 13:47
因為如此, 就在這裡向大家偷師!! 謝謝
2007 Stepwgn RG1
絕對認同.



大家都樂意跟你分享, 但在公開板面不能說太多.
你也不想將你的完完全全. 在公問的板面公開任人飽覽.

正如你可能唔介意俾朋友睇下你著條點樣既底褲,
但相信你也不會只著條底褲行出街吧. 這一點我地 ...
掌摑王 發表於 27-5-2012 18:52
絶對認同,所以已經過數入會了!多謝各位師兄師姐!
2007 Stepwgn RG1
真係咁啱得咁橋, 我地好多正式會員都要返工, 各行各業咩人都有, 而遠至澳門東涌粉嶺都有會員.
大會指定既永亨銀行, 可能係大家少接觸, 唔會想得到邊會有, 但應該唔會突別困難.

http://www.whbhk.com/webpages/zh- ...
掌摑王 發表於 27-5-2012 19:02
謝謝師兄提點,所以就算不就近我也已經托朋友過數入會,因為他也近期買了部Stepwgn,所以大家一齊入會,在此多謝cookingpapa的幫助!
2007 Stepwgn RG1
welcome to job stepwgn club~~~
piero 發表於 27-5-2012 20:34
Piero 多多指敎!
2007 Stepwgn RG1
返回列表