返回列表 回復 發帖
13# kll1


師兄,你架車車門也是手動?
13# kll1


師兄,你架車車門也是手動?
13# kll1


師兄,你架車車門也是手動?
是呀, 揸左3個月左右先發生.
你試下找出面問下
到車房维修,破财要$2000。大昌冇货,要買舊門拆零件换鎖!惨!
司机位控制電門上面有粒on, off, 先off, 再on, (reset), 試下得唔得!我hang過5-6次!
禾部rg3左門都係時得時唔得,close左門鎖唔到,而家直頭放棄唔鬼開算數。。。
禾部rg3左門都係時得時唔得,close左門鎖唔到,而家直頭放棄唔鬼開算數。。。
sonybird 發表於 23-3-2014 18:17
搵車房 check check
薯嘜全原裝RG1
返回列表