返回列表 回復 發帖

ECON mode

i have 2008 RG3 and what does the ECON mode do to the car?
開左電腦盡量同你慳油 ....
及你會 feel 到架車唔去 ....
我是 "高達仔" ....
開左電腦盡量同你慳油 ....
及你會 feel 到架車唔去 ....
RX-93 發表於 13-2-2014 17:50
我自從開過一次之後,就再無開 ECON ,
因為架車真係唔識去
我自從開過一次之後,就再無開 ECON ,
因為架車真係唔識去
carboy1829 發表於 14-2-2014 02:22
我頭2年有用,之后放棄左lu
災後重建中.......
為咗慳油,我而家長著Econ mode
我到今日都無OFF過Econ mode
我覺得中間綠色幾襯紫錶面~
本帖最後由 thomas1113lo 於 14-2-2014 10:07 編輯
為咗慳油,我而家長著Econ mode
leungtaiman 發表於 14-2-2014 09:33
長著係可以慳小小,但如果上斜路或full load,會有反效果呀!
會用多好多油嫁
call me 湯馬士....^^
為咗慳油,我而家長著Econ mode
leungtaiman 發表於 14-2-2014 09:33
長著係可以慘小小,但如果上斜路或full load,會有反效果呀!
會用多好多油嫁
call me 湯馬士....^^
返回列表