返回列表 回復 發帖

入油紀錄

有冇師兄用緊D apps 黎紀錄計數.
me Ave. $2/KM (折扣之后)
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
本帖最後由 chiu8248 於 18-7-2014 20:05 編輯


用緊呢個。。。香港車主
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
本帖最後由 glory 於 20-7-2014 08:07 編輯

點解我架車咁大食架?冇你地D咁慳油?
我行得7.0公里/升

09年,剛入手二手車。
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
我係人肉計算
薯嘜全原裝RG1
chui & glory, 你地用咩apps ?
薯嘜全原裝RG1
ttam: 香港車主app
點解我架車咁大食架?冇你地D咁慳油?
我行得7.0公里/升

09年,剛入手二手車。
13625
glory 發表於 20-7-2014 08:04
可能係我行高速公路多呀。。。。
點解我架車咁大食架?冇你地D咁慳油?
我行得7.0公里/升

09年,剛入手二手車。
13625
glory 發表於 20-7-2014 08:04
可能係我行高速公路多呀。。。。
返回列表