返回列表 回復 發帖

Oberon F30波箱油

本帖最後由 kuokenny 於 22-8-2014 12:54 編輯

有無人用過這個牌子?
Jazz會講用係cvt波箱無問題,效果好過原廠hmmf好多
有無人用過這個牌子?
Jazz會講用係cvt波箱無問題,效果好過原廠hmmf好多
kuokenny 發表於 22-8-2014 12:45
偈油用落波箱到, 好驚喎
Call me Rex
2# leungtaiman



F30係波箱油,我打錯了偈油
Oberon F30 好似係 ATF 波箱油,並唔係代替 HMMF
Eric
我都CHECK過F30係ATF,但JAZZ GD3 GD1都是CVT波箱,佢地照用仲話效果好好
有波箱震,用了F30之後行一缸油到已經唔震
Eric
睇了,都係用返hmmf穩陣
我之前部JAZZ 用過, 換果陣係車房介紹, 換完著車第一下架車感覺好有層次咁震出黎,
果種震係好明顯的, 但之後行左幾十公里就冇震, 仲定過之前....
第一下俾油個感覺係爽左, 不過之後冇咩FEEL
RG1 海豚灰
I used Oberon fuel additive before.....not bad. but very messy to use.
災後重建中.......
返回列表