返回列表 回復 發帖

想搵部rg1

咁多位師兄,大家好,小弟想買部rg1 請問有咩留意同常見毛病?或者有冇師兄想賣?thanks
軚泵漏油算唔算常見?
細佬-阿柱
明白明白,起碼有心理準備先^_^
軚泵漏油算唔算常見?
chclwong 發表於 6-10-2014 12:10
唔止STEPWGN, ODYSSEY 都係, 而家呢架2手買返來無耐就要換, 幾千蚊
Omg…
Bon, 我有台2011 Spada 行貨想出讓。
6# xsho
Pls pm me details.
返回列表