返回列表 回復 發帖

唔返原廠check車?

我部step啱啱做左第一次check 車, 下次就要俾4千幾, 再下次5千幾..仲話出年加價
真係幾貴吓,Toyota 都唔會咁貴...分分鐘有事整車都唔使咁貴..

想問吓呢度既C hing 其實多唔多人唔返去做checking 唔要保養?
我部step啱啱做左第一次check 車, 下次就要俾4千幾, 再下次5千幾..仲話出年加價
真係幾貴吓,Toyota 都唔會咁貴...分分鐘有事整車都唔使咁貴..

想問吓呢度既C hing 其實多唔多人唔返去做checking 唔要保養? ...
badboy1027 發表於 24-12-2014 11:28
嘩! 我就唔會咁比錢法, 定期換油一千幾佰咋,
留番啲錢買補品好過
我部step啱啱做左第一次check 車, 下次就要俾4千幾, 再下次5千幾..仲話出年加價
真係幾貴吓,Toyota 都唔會咁貴...分分鐘有事整車都唔使咁貴..

想問吓呢度既C hing 其實多唔多人唔返去做checking 唔要保養? ...
badboy1027 發表於 24-12-2014 11:28
如果新車要 keep 住個保薏,就要最少一年焗返大昌一次
四平八穩    舒適駕駛     樂趣無窮
我揀咗一年返一次keep住個保養,怕有小問題要跟無保就煩。
我揀咗一年返一次keep住個保養,怕有小問題要跟無保就煩。
akenseto 發表於 24-12-2014 17:54
乜可以一年先返一次咩? 佢地話半年或5000 !!
乜可以一年先返一次咩? 佢地話半年或5000 !!
badboy1027 發表於 25-12-2014 08:55
係,可以
四平八穩    舒適駕駛     樂趣無窮
全原裝就係!

如你曾DIY或換過嘢 ...

大昌會叫你先還原, 先再同你跟!


所以除咗喺大昌睇車同收車之外,

我都無再行過入大昌半步
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
全原裝就係!

如你曾DIY或換過嘢 ...
大昌會叫你先還原, 先再同你跟!

所以除咗喺大昌睇車同收車之外,

我都無再行過入大昌半步 ...
carboy1829 發表於 25-12-2014 23:55
我有朋友試過,保養期內死咗 O2 Sensor,而佢只換過一對 PIAA T10 細燈,
個師傅可以話係對非原裝燈泡引至 O2 Sensor 死,而唔負責。
本帖最後由 llkenneth 於 6-3-2015 16:43 編輯

C HING, 我想問第一次 3000 km 驗車, 係咪要自己去 honda 約嫁 ?
我打返比個 sales, 佢十問9唔應, send msg 比佢又唔覆...
唉, 完全唔知要點搞...
3000驗車要自已打去cs約,之後每年佢見你唔返去就會打比你呢。
返回列表