badboy1027 當前離線
網站會員
訂閱 TOP
RIOLAM129 (Andy) 當前離線
我部step啱啱做左第一次check 車, 下次就要俾4千幾, 再下次5千幾..仲話出年加價 真係幾貴吓,Toyota 都唔會咁貴...分分鐘有事整車都唔使咁貴.. 想問吓呢度既C hing 其實多唔多人唔返去做checking 唔要保養? ... badboy1027 發表於 24-12-2014 11:28
TOP
ricky410 當前離線
akenseto 當前離線
我揀咗一年返一次keep住個保養,怕有小問題要跟無保就煩。 akenseto 發表於 24-12-2014 17:54
乜可以一年先返一次咩? 佢地話半年或5000 !! badboy1027 發表於 25-12-2014 08:55
carboy1829 (call me ArNam 陳浩嵐 ^3^) 當前離線
嵐
Stepwgn正式會員
全原裝就係! 如你曾DIY或換過嘢 ... 大昌會叫你先還原, 先再同你跟! 所以除咗喺大昌睇車同收車之外, 我都無再行過入大昌半步 ... carboy1829 發表於 25-12-2014 23:55
llkenneth 當前離線
arthur76 當前離線