返回列表 回復 發帖

油卡原理既問題

我有樣野都幾疑惑,
點解有d 公司肯幫出面一堆唔識既人整d 平d 既油卡,
唔計車會 offer 個d ,事實係佢地咁幫你會有乜著數 ?

佢講到明無手續費,無 admin charge...
重要同銀行 deal 自動過數d 麻煩野。
咁呢d 公司點解會幫人攪呢d 野,佢樣樣野都要成本...
原理係點 ?
會唔會係平比我地就$2, 油公司平比佢地就$2.5,  食中間差價!
本帖最後由 samuelli 於 4-2-2015 12:07 編輯
會唔會係平比我地就$2, 油公司平比佢地就$2.5,  食中間差價!
billyccn 發表於 4-2-2015 11:57
我都諗緊係咪咁,睇下有無師兄可以講黎聽下,

如果佢唔係咁做既話,我都幾陰謀論咁諗到:
佢可以拎你份排簿,又有你地址,又有你聯絡電話...
簡單黎講偷你架車做案都可以方便d,手上有一堆已知車主,車牌及大概地方。

當然呢d 野係防唔到,想知下個原理遮...
3# samuelli

我都係揾出面D人幫我申請油咭,我念油公司會張每張油咭抽番少少錢比個行街掛,其實又5洗念得甘壞既!如果要攞申請人的資料又不是只得這個行業,例如、二手車售貨員、銀行職員、連申請停車場個職員都可以攞到你個人資料、車牌号碼、住址同電話号碼,現在申請油咭張牌補的個人資料姐任佢影張相what app比個行街已經ok架啦!又冇需擔心太多既!這只事個人意見,有錯勿插
haha,我都申請左幾張啦,不過係好奇點解會有人看似會幫你咁遮 !
會唔會係平比我地就$2, 油公司平比佢地就$2.5,  食中間差價!
billyccn 發表於 4-2-2015 11:57
Exactly, 包銷ma

三嬴
災後重建中.......
會唔會係平比我地就$2, 油公司平比佢地就$2.5,  食中間差價!
billyccn 發表於 4-2-2015 11:57
無有錯, 有次同街邊果D哥仔傾起, 佢地都係咁講
絕對有可能! 等如團購嘅道理.
即係話... 我之前一直都係做老襯無 join 到個d 會 !!!  hahahaha
返回列表