返回列表 回復 發帖

RG3既水撥臂

請問有無師兄知道邊度既零件鋪有RG3既水撥臂賣呀?支臂斷左開唔到水撥呀?
咩價位呢??

Thx
請問有無師兄知道邊度既零件鋪有RG3既水撥臂賣呀?支臂斷左開唔到水撥呀?
咩價位呢??

Thx
likida 發表於 12-3-2015 02:32
how did you break it? any photo?
災後重建中.......
近扣水撥果位!
請問點post相呢?
近扣水撥果位!
請問點post相呢?
likida 發表於 12-3-2015 13:29
http://stepwgnhk.com/viewthread.php?tid=12055&highlight=
細佬-阿柱
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
扣果個位爛左?
睇相支臂無事,係水潑接頭個蓋甩咗啫
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
左邊有條痕係斷開左呀!
咁一係買過條原廠,

一係試唔試米仔水撥? (但member required)
http://www.stepwgnhk.com/viewthr ... &extra=page%3D1
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
本帖最後由 sammykwan 於 12-3-2015 17:15 編輯
左邊有條痕係斷開左呀!
likida 發表於 12-3-2015 16:16
如果个鉄勾断左,咁真係要配过……唔知淘宝有冇啱呢?

如果係个膠扣就小事, 之前好多會員换左水撥, 佢地可能有人肯割愛讓出原裝水撥
災後重建中.......
我唔敢入會呀!
你地太毒啦!
咩叫米仔水撥呀?師兄
咩叫米仔水撥呀?師兄
likida 發表於 2015-3-13 07:42
你可以上車會fb 了解了解

www.facebook.com/stepwgnhk

但詳細資料,團購優惠只可在科林找到(step members only)
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
返回列表