返回列表 回復 發帖

上斜一問

上星期經九龍方向返沙田時(獅隧條大斜路)塞車,一停再上完全無力(好似人行咁) ,已經熄咗ECON,落埋S波,油門已經踩到最底都冇用 之後問過兩間車房,一間話本身係咁,冇得救,另一間話都唔知咩事,叫我返原廠CHECK......小弟試過上斜如果唔停就冇時,一停再開就大獲 想請問各位師兄有試過咁嗎????
RK 定 RG ?
「吾財也有涯,而慾也無涯。以有涯隨無涯,殆已」
就咁叫我呀 Cliff (奇利夫)
2010年 RK THANKS
上星期經九龍方向返沙田時(獅隧條大斜路)塞車,一停再上完全無力(好似人行咁) ,已經熄咗ECON,落埋S波,油門已經踩到最底都冇用 之後問過兩間車房,一間話本身係咁,冇得救,另一間話都唔知咩事,叫我返 ...
TC1018 發表於 18-5-2015 14:54
你可以試吓用爽D既機油試吓
幾佰蚊可以睇到效果
冇力就一定, 但人行咁慢就誇左D

check 下波箱, 三年要換波箱油
唔該晒咁多位
我都係2010RK, 已換左波箱油,都係一上斜就冇力(荃灣愉景新城車場入口),好似人行咁,
2012 RK...琴晚由西貢去布袋澳.  好奇怪.  上科大時... 轉落L上再轉D, 到一半, 唔知自己做咩按左S, 架車, 噪左, 又冇大力左....  轉返D....  架車一直都好冇力, 跟住係CALTEX停左停(冇息匙)....   再去, 都係冇力, 直至去到差不多大清停車息匙再起, 先正常返...  怕怕....
返回列表