返回列表 回復 發帖

左右搶呔

想請教下,
由於我揸開房車既關系,   Stepwgn 呢類高身原裝避震既車, 行凹凸路面部車左右搖既情況下, 呔盤係唔係會左右搶呔特別厲害的呢?
Honda RG3 / Audi A5 S-line / Honda NC700X
MB W203/BM E30 E36/Honda RA1 EK3 CB EF/Toyota AE92 AE101 AW11/Nissan S13/Yamaha Tmax
我覺得Honda車,路感直接d
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
我覺得Honda車,路感直接d
Kingcow 發表於 18-11-2015 15:20
軚感一流
災後重建中.......
軚感一流
sammykwan 發表於 18-11-2015 20:16
應該係.  
我試過部原裝大霸行龍仔...無物軚感, 隻彎扭極都好似唔夠軚咁..驚驚
Honda RG3 / Audi A5 S-line / Honda NC700X
MB W203/BM E30 E36/Honda RA1 EK3 CB EF/Toyota AE92 AE101 AW11/Nissan S13/Yamaha Tmax
應該係.  
我試過部原裝大霸行龍仔...無物軚感, 隻彎扭極都好似唔夠軚咁..驚驚
aw1116 發表於 19-11-2015 19:19
似揸船
災後重建中.......
搵次上大山,1 2 1 2 咁cher
王牛 Kingcow Eric
冷靜D
分清 想要 / 需要
返回列表