返回列表 回復 發帖

請教師兄 RG3 日本水貨原裝車機問題

請教師兄 RG 日本水貨原裝車機如果甩電池頭會唔會開唔返?
聽人講過一甩電池就要用開機碟開
是不是真的?
因為我想試下rest個行車電腦。
我RG1 試過甩電池頭,無事,有番電就正常開機
2006 YR560M RG1
2# JayC


你rg1部機係咪都係快左1個鐘?
有冇得set?thx
3# POPOWONG
無得SET的.....跟hard disk GPS時區...換過部車機就可以
3# POPOWONG

無得set,如果要睇鐘,自己外加鐘啦~
2006 YR560M RG1
多謝解答
返回列表