|

- UID
- 10
- 帖子
- 25755
- 精華
- 0
- 閱讀權限
- 10
- 在線時間
- 3913 小時
- 註冊時間
- 12-7-2009
- 最後登錄
- 12-7-2019

|
17#
發表於 1-3-2011 23:01
| 只看該作者
thanks..咁上面張圖架車係咪 early rg1 ?
送多張相先。。
同埋如果真係買呢架。。有咩要注意啊?
06年車。難唔難保養。
chun914 發表於 1-3-2011 22:45  From the photo, see the fish eyes, rim, front and back lips, round tail light, it looks like RG3, but pls check it is 2.4 or 2.0, because I can not see "2.4" words at the backside nearby STEPWGN words. |
|