返回列表 回復 發帖
以和為貴
以和為貴
jackykiller 發表於 22-3-2012 16:47
係囉...以和為貴
你選擇正確
sammykwan 發表於 22-3-2012 15:56
i choose not to DRIVE
安西...老師
i choose not to DRIVE
b2bxhk1 發表於 22-3-2012 17:47
not to drive, go to gym?
George
i choose not to DRIVE
b2bxhk1 發表於 22-3-2012 17:47
「多謝支持環保」
災後重建中.......
哈哈 我只想渣佢出街時,想慳既時候可以好慳,想佢爆既時候又可以超爆姐
例如:行緊8,90KM時,突然比人打左一巴,呢個毛文可以突然爆一爆,打返佢一巴,咁樣慳得黎又可以好爆
又可慳又可爆 唔好睇小7人車~我之前 ...
johnwong28 發表於 22-3-2012 12:02
我都係咁諗,又要靚,又想可以爆,更想慳油
括弧內就係意思.

十個男人九個等, 第十個就"仲諗緊".
掌摑王 發表於 22-3-2012 12:33
係"滾"
請問你地打爆一缸油幾$呀?
我2011 spada 今日仲有兩格油,入shell正價要$902
請問你地打爆一缸油幾$呀?
我2011 spada 今日仲有兩格油,入shell正價要$902
chumud 發表於 24-3-2012 02:58
1000蚊有60升
我地D車58升缸 ,仲有2格大概仲有7升-10升油
即係入左50-52升
52升X17.38=903
好正常啊
不過今日中石化特價入400以上每升平$1.9
入52升可以平到100蚊
返回列表