返回列表 回復 發帖
ching,sorry令大家誤會,張圖系借用,方便說明座椅個樣,並唔系自己架車影出來。

我駕車側鏡有指揮燈,天花有磨砂天窗,行車証的落地及登記日期亦接近,應該唔似水貨版。

所以上來問下有無ching系05年底行貨,但 ...
sam_sam 發表於 16-8-2012 15:09

咁就真係5g喎 ......
薯嘜全原裝RG1
ching,sorry令大家誤會,張圖系借用,方便說明座椅個樣,並唔系自己架車影出來。

我駕車側鏡有指揮燈,天花有磨砂天窗,行車証的落地及登記日期亦接近,應該唔似水貨版。

所以上來問下有無ching系05年底行貨,但 ...
sam_sam 發表於 16-8-2012 15:09
真攪笑,講都唔信,我今日先知有 Lee 個制 頭先走去掂嚇佢,真係處嘢 唔該哂大國手 多謝sam_sam 提問
ricky410 發表於 15-8-2012 18:46
Ricky兄,唔係呀化!?你講笑炸
Ricky兄,唔係呀化!?你講笑炸
dicken 發表於 16-8-2012 15:39
同你风隔單野一样咁趣
災後重建中.......
同你风隔單野一样咁趣
sammykwan 發表於 16-8-2012 15:42
Laugh L dead!
龜爬族ALVEN
同你风隔單野一样咁趣
sammykwan 發表於 16-8-2012 15:42
唔同
個風格係隱藏,呢個handle太明顯
ching,sorry令大家誤會,張圖系借用,方便說明座椅個樣,並唔系自己架車影出來。

我駕車側鏡有指揮燈,天花有磨砂天窗,行車証的落地及登記日期亦接近,應該唔似水貨版。

所以上來問下有無ching系05年底行貨,但 ...
sam_sam 發表於 16-8-2012 15:09
05 第一批RG無座位調校
06先開始有。。。。
MY MSN  MODE [imme]
Thank you very much, mextony c hing.
42# sam_sam


We are stepwgn family. Always welcome!
MY MSN  MODE [imme]
我都有lee個制, 可以較高低~~
返回列表