吾知有冇ching會係打風日揸埋部愛驅吹吹風??? HeiHei 發表於 13-8-2013 09:23
目的都係新車為主 HeiHei 發表於 13-8-2013 09:53
講比你知, 我以前架RG都已換左modulo包圍 herojim 發表於 13-8-2013 10:09
沾沾你講我呀? 我地曾經有會經試過打風的日子係尖沙嘴碼頭出面洗車架 但係咁喎, 8號風球一般保險唔包多 herojim 發表於 13-8-2013 09:39
10825 looloo 發表於 14-8-2013 03:33
果日打風要開工谷住渣,返屋企時又黑又大雨,路中有林樹在5米前發現 樓盡,但左邊車身一條拉花,由頭到尾 風師弟 發表於 20-8-2013 01:20
入晒肉? 打粗臘得唔得? Kingcow 發表於 20-8-2013 09:46