Board logo

標題: 打風日 [打印本頁]

作者: HeiHei    時間: 13-8-2013 09:23     標題: 打風日

吾知有冇ching會係打風日揸埋部愛驅吹吹風???
作者: victor    時間: 13-8-2013 09:37

如果我架係 defender 就會十號揸出撞開D冚樹兼行吓水氹!step就唔好喇!
作者: herojim    時間: 13-8-2013 09:39

吾知有冇ching會係打風日揸埋部愛驅吹吹風???
HeiHei 發表於 13-8-2013 09:23
我地曾經有會經試過打風的日子係尖沙嘴碼頭出面洗車架
但係咁喎, 8號風球一般保險唔包多
作者: HeiHei    時間: 13-8-2013 09:53

目的都係新車為主
作者: HeiHei    時間: 13-8-2013 09:57

打錯字
吾係新
係洗先對
作者: herojim    時間: 13-8-2013 10:09

目的都係新車為主
HeiHei 發表於 13-8-2013 09:53
講比你知, 我以前架RG都已換左modulo包圍

作者: chclwong    時間: 13-8-2013 10:22

講比你知, 我以前架RG都已換左modulo包圍

herojim 發表於 13-8-2013 10:09
我都係modulo
作者: HeiHei    時間: 13-8-2013 13:36

我想噴黑埋個頭蓋邊同頭毛章
作者: hhkkhhkk    時間: 13-8-2013 23:42

super strong wind~!!! juz drive bk from airport~!
作者: looloo    時間: 14-8-2013 03:33

本帖最後由 looloo 於 14-8-2013 03:35 編輯

[attach]10825[/attach]
沾沾你講我呀?

我地曾經有會經試過打風的日子係尖沙嘴碼頭出面洗車架
但係咁喎, 8號風球一般保險唔包多
herojim 發表於 13-8-2013 09:39

作者: rickykai    時間: 15-8-2013 15:51

10825
looloo 發表於 14-8-2013 03:33
尾look上膊.
重考!!

作者: 風師弟    時間: 20-8-2013 01:20

果日打風要開工谷住渣,返屋企時又黑又大雨,路中有林樹在5米前發現
樓盡,但左邊車身一條拉花,由頭到尾
作者: Kingcow    時間: 20-8-2013 09:46

果日打風要開工谷住渣,返屋企時又黑又大雨,路中有林樹在5米前發現
樓盡,但左邊車身一條拉花,由頭到尾
風師弟 發表於 20-8-2013 01:20
入晒肉? 打粗臘得唔得?
作者: 風師弟    時間: 21-8-2013 12:55

入晒肉? 打粗臘得唔得?
Kingcow 發表於 20-8-2013 09:46
應該得
車頭燈唔夠光累事
作者: jeffnk    時間: 14-7-2014 13:47

3# herojim


八號風球第三保一定有,因為第三者責任險是法例強制的保險,唔可能沒的。




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0