標題:
防盜
[打印本頁]
作者:
terenfan
時間:
1-9-2013 06:48
標題:
防盜
各位好, 剛加入Stepwgn了行列(05 RG1). 我的水貨車防盜只有一個防盜搖控, 如果我想配多一個, 是不是只有大昌做到?
作者:
DAN!EL
時間:
1-9-2013 08:45
各位好, 剛加入Stepwgn了行列(05 RG1). 我的水貨車防盜只有一個防盜搖控, 如果我想配多一個, 是不是只有大昌做到?
terenfan 發表於 1-9-2013 06:48
大昌好似係唔做水貨車生意,應該要搵坊間啲專做車匙嘅公司搞,多數係汽車雜誌都好易搵到有廣告
作者:
terenfan
時間:
1-9-2013 14:20
因平時沒有買開, 那一本汽車雜誌有這類廣告?
歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/)
Powered by Discuz! 7.0.0