近排发现架08RG1 2.0 過停車埸啲路肩位時或路面不平時或落車時会聽到'叮'一声,感覺是尾避震啲弹弓声,但好飄忽,時有時冇,有時左,有時右,是不是避震收皮啦,但過湾及路面不平時我又覺得特别有问题咗!(原廠避震) ... bennychuhk 發表於 17-9-2013 10:53