Board logo

標題: 車尾有怪声 [打印本頁]

作者: bennychuhk    時間: 17-9-2013 10:53     標題: 車尾有怪声

近排发现架08RG1 2.0 過停車埸啲路肩位時或路面不平時或落車時会聽到'叮'一声,感覺是尾避震啲弹弓声,但好飄忽,時有時冇,有時左,有時右,是不是避震收皮啦,但過湾及路面不平時我又覺得特别有问题咗!(原廠避震)
作者: ttam    時間: 17-9-2013 12:14

近排发现架08RG1 2.0 過停車埸啲路肩位時或路面不平時或落車時会聽到'叮'一声,感覺是尾避震啲弹弓声,但好飄忽,時有時冇,有時左,有時右,是不是避震收皮啦,但過湾及路面不平時我又覺得特别有问题咗!(原廠避震) ...
bennychuhk 發表於 17-9-2013 10:53
咁快 仲有可能嗎?
作者: bennychuhk    時間: 17-9-2013 18:41

打錯字應該喺'但過湾及路面不平時我又覺得冇乜特别有问题咗!(原廠避震)




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0