Board logo

標題: 期待下星期收車 [打印本頁]

作者: ypro    時間: 3-10-2013 23:53     標題: 期待下星期收車

hi hi , 各位CHING ,
想請教收新車有咩要注意?
想整門邊及腳底燈 , 貼玻璃有好介紹嗎?

作者: kenng    時間: 4-10-2013 00:20

hi hi , 各位CHING ,
想請教收新車有咩要注意?
想整門邊及腳底燈 , 貼玻璃有好介紹嗎?

ypro 發表於 3-10-2013 23:53
你係R猪定RK呢
作者: ypro    時間: 4-10-2013 01:07

你係R猪定RK呢
kenng 發表於 4-10-2013 00:20
RK5 spada
作者: cliffchow    時間: 4-10-2013 08:24

Welcome ypro !
作者: gogo_tc    時間: 4-10-2013 08:51

又多架rk!!
作者: DAN!EL    時間: 4-10-2013 09:17

訂咗超人燈未呢
作者: ypro    時間: 4-10-2013 22:03

訂咗超人燈未呢
DAN!EL 發表於 4-10-2013 09:17
未呀! CHING 們有無好介紹?
作者: DAN!EL    時間: 5-10-2013 15:43

未呀! CHING 們有無好介紹?
ypro 發表於 4-10-2013 22:03


作者: gogo_tc    時間: 5-10-2013 17:01

呢位細釘, 又放毒
作者: thomas1113lo    時間: 5-10-2013 17:46

細釘你唔幫我推銷下我家出品高質DIY 燈眉
作者: dh8886    時間: 5-10-2013 19:54

Hi all C Hing, I am a new joiner too.... My new Spada RK will be available on 14/10. Nice to meet you all!!
作者: DAN!EL    時間: 5-10-2013 20:49

呢位細釘, 又放毒
gogo_tc 發表於 5-10-2013 17:01
大家交流吓嘛
作者: DAN!EL    時間: 5-10-2013 20:50

細釘你唔幫我推銷下我家出品高質DIY 燈眉
thomas1113lo 發表於 5-10-2013 17:46
你出post, 我推post
作者: gogo_tc    時間: 5-10-2013 20:54

新rk 師兄, 修唔修眉呀??
作者: ypro    時間: 5-10-2013 23:38



DAN!EL 發表於 5-10-2013 15:43
正喎!PM講^^
作者: ypro    時間: 5-10-2013 23:41

新rk 師兄, 修唔修眉呀??
gogo_tc 發表於 5-10-2013 20:54
條眉係點架?有無相可以睇?
大件事啦!可以搞咁多野,應該整咩先?
作者: gogo_tc    時間: 5-10-2013 23:47

本帖最後由 gogo_tc 於 5-10-2013 23:50 編輯
條眉係點架?有無相可以睇?
大件事啦!可以搞咁多野,應該整咩先?
ypro 發表於 5-10-2013 23:41
都唔係好多野整。
睇下師兄中毒有幾深姐。

我地呢期主修燈眉。 大嫂為修眉達人。

小弟自修紫眉。。。。

作者: ypro    時間: 6-10-2013 00:02

都唔係好多野整。
睇下師兄中毒有幾深姐。

我地呢期主修燈眉。 大嫂為修眉達人。

小弟自修紫眉。。。。
...
gogo_tc 發表於 5-10-2013 23:47
^^ 有咩色搞?唔會發光?
我鍾意師兄你個鬼面罩多D,我去睇過YAHOO JP 好似唔送海外,係唔係要搵日本代BID既人幫手先搞到?
作者: gogo_tc    時間: 6-10-2013 00:06

呢度大把人幫到你。
收左車再諗都唔遲。
作者: thomas1113lo    時間: 6-10-2013 09:18

^^ 有咩色搞?唔會發光?
我鍾意師兄你個鬼面罩多D,我去睇過YAHOO JP 好似唔送海外,係唔係要搵日本代BID既人幫手先搞到?
ypro 發表於 6-10-2013 00:02
好個鬼面係好正,但要有無限金錢先得呀!
作者: gogo_tc    時間: 6-10-2013 09:27

係咪上上下下左右左右Abab,  就 chok 到
作者: dh8886    時間: 6-10-2013 11:23

條眉好靚啊! 有咩料造, 我有興趣啊!
作者: thomas1113lo    時間: 6-10-2013 12:42

有興趣呀!你攞車後等我幫下啦
作者: thomas1113lo    時間: 6-10-2013 12:44

[img][/img]
作者: thomas1113lo    時間: 6-10-2013 12:52

係咪上上下下左右左右Abab,  就 chok 到
gogo_tc 發表於 6-10-2013 09:27
差slect 同start 先可以chock 到!
所以你而家有一半金錢,唔係無限!
作者: ypro    時間: 11-10-2013 23:39

YEAH !!! 今日收到車啦!!!!
作者: kenng    時間: 12-10-2013 00:24

YEAH !!! 今日收到車啦!!!!
ypro 發表於 11-10-2013 23:39
恭喜恭喜
作者: DAN!EL    時間: 12-10-2013 01:44

YEAH !!! 今日收到車啦!!!!
ypro 發表於 11-10-2013 23:39
YEAH !!! 可以開始改車喇!!!!
作者: ypro    時間: 12-10-2013 01:57

YEAH !!! 可以開始改車喇!!!!
DAN!EL 發表於 12-10-2013 01:44
Yeah ! 可以吸毒啦!
作者: sammykwan    時間: 12-10-2013 09:27

Yeah ! 可以吸毒啦!
ypro 發表於 12-10-2013 01:57

作者: chiu8248    時間: 12-10-2013 10:00


作者: chclwong    時間: 12-10-2013 10:08

Yeah ! 可以吸毒啦!
ypro 發表於 12-10-2013 01:57

作者: gogo_tc    時間: 12-10-2013 10:18

呢位ching,  準備食乜餐?
作者: ypro    時間: 12-10-2013 10:31

呢位ching,  準備食乜餐?
gogo_tc 發表於 12-10-2013 10:18
請教下,有無咩實際既要加左先?個D貴價貨要慢慢來
作者: l1e0w9    時間: 12-10-2013 10:43

請教下,有無咩實際既要加左先?個D貴價貨要慢慢來
ypro 發表於 12-10-2013 10:31
車cam, 保障吓自己
作者: gogo_tc    時間: 12-10-2013 10:44

除左車裡面既香精之外, 其他全部都應該要加
作者: 5catshome    時間: 12-10-2013 11:41

請教下,有無咩實際既要加左先?個D貴價貨要慢慢來
ypro 發表於 12-10-2013 10:31
就我架車來講,前後車cam、Beltronic RX65i、papago gps 導航
作者: thomas1113lo    時間: 12-10-2013 13:17

車cam, 保障吓自己
l1e0w9 發表於 12-10-2013 10:43
實際野好睇你個人既!但車cam應該係第一位!
作者: cliffchow    時間: 15-10-2013 08:40


作者: b2bxhk1    時間: 15-10-2013 09:47

恭喜恭喜
作者: kitkit531    時間: 15-10-2013 09:50

車CAM 有冇平靚車款好介紹? 我見300-2000 都有.....
作者: iceyan8    時間: 15-10-2013 10:02

車CAM 有冇平靚車款好介紹? 我見300-2000 都有.....
kitkit531 發表於 15-10-2013 09:50
你好CHING,我用呢款,感覺不錯,真正1080P超清,日間行駛中可見車牌,夜間感光差小小但也可見車牌(要行駛慢小小),性價比高~~
http://goods.ruten.com.tw/item/show?21306213837107
作者: kitkit531    時間: 15-10-2013 13:05

42# iceyan8


台灣寄香港嗎?
作者: iceyan8    時間: 15-10-2013 14:21

本帖最後由 iceyan8 於 15-10-2013 14:22 編輯
42# iceyan8


台灣寄香港嗎?
kitkit531 發表於 15-10-2013 13:05
我大陸買到~ 一樣~ 千其唔好買SQ款~
作者: kitkit531    時間: 15-10-2013 19:51

44# iceyan8

有冇link 呀師兄




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0