Board logo

標題: 司機位後面既地毯出水?! [打印本頁]

作者: kitkit531    時間: 21-10-2013 11:27     標題: 司機位後面既地毯出水?!

話說我前日同姐姐一齊清理架車,發現司機位後排的地毯底既硬膠部份全部都發毛,
但仲有新鮮水跡不過可以抹得甩及洗走晒,之後就起晒d地毯返上樓洗並晒乾,
並用膠地毯取代住先,今朝諗住拎返d地毯去鋪好佢,點知膠地毯下係一大堆水滴係度,
問題就係呢度啦,點解架車會出水既呢????
作者: cliffchow    時間: 21-10-2013 11:48

會唔會係小朋友倒瀉水嗎?
作者: kitkit531    時間: 21-10-2013 14:26

一定唔會,因為我星期五先收車,星期六先執車,發現發毛,
清理晒所有毛同地毯再換膠地毯,到今朝拎起膠地毯時發現大量水滴係底,
如果倒瀉水應該面都有先係。。。。
我諗緊會唔會係冷氣水。。。。
作者: sammykwan    時間: 21-10-2013 14:27

一定唔會,因為我星期五先收車,星期六先執車,發現發毛,
清理晒所有毛同地毯再換膠地毯,到今朝拎起膠地毯時發現大量水滴係底,
如果倒瀉水應該面都有先係。。。。
我諗緊會唔會係冷氣水。。。。 ...
kitkit531 發表於 21-10-2013 14:26
very possible.......
作者: kitkit531    時間: 21-10-2013 18:07

4# sammykwan


possible for.....冷氣水嗎......
作者: sammykwan    時間: 21-10-2013 18:16

4# sammykwan


possible for.....冷氣水嗎......
kitkit531 發表於 21-10-2013 18:07
yes....that's the only possible water will go into the car.
作者: kitkit531    時間: 21-10-2013 18:47

6# sammykwan


咁咪會一世都發毛
作者: sammykwan    時間: 21-10-2013 20:19

6# sammykwan


咁咪會一世都發毛
kitkit531 發表於 21-10-2013 18:47
no....I mean something is broken...coz that's not normal.
作者: ricky410    時間: 21-10-2013 20:38

no....I mean something is broken...coz that's not normal.
sammykwan 發表於 21-10-2013 20:19
可能後面部風機 nut 咗條去水喉,又或者風機塞咗?
作者: kitkit531    時間: 21-10-2013 21:14

9# ricky410


但係D 水珠係地台位, 而冷氣又夠凍,
不過我冇上架CHECK 車.... 賣車果個人係識既,
佢聲稱做靚晒車底防锈, 絕對係直版.....
作者: too7559    時間: 21-10-2013 21:46

9# ricky410


但係D 水珠係地台位, 而冷氣又夠凍,
不過我冇上架CHECK 車.... 賣車果個人係識既,
佢聲稱做靚晒車底防锈, 絕對係直版.....
kitkit531 發表於 21-10-2013 21:14
你開住冷氣十分鐘,睇下車底有冇滴水就有结果
作者: victor    時間: 21-10-2013 22:03

王皮樹了哥
作者: kitkit531    時間: 21-10-2013 22:36

11# too7559


thx 師兄, 等我聽日試下先
作者: kitkit531    時間: 21-10-2013 22:37

12# victor


唉, 搵得佢就預左俾人放血架啦, 不過叫做都知佢乜水果隻咁囉.....
佢話左今晚黎睇, 最後又失縱左, 跟手我打俾佢, 佢話多數都要拎走我部車.....
仲話要起埋d 全車地毯, 跟手問我一句, 你會做埋隔音果可......
作者: sammykwan    時間: 22-10-2013 07:47

12# victor


唉, 搵得佢就預左俾人放血架啦, 不過叫做都知佢乜水果隻咁囉.....
佢話左今晚黎睇, 最後又失縱左, 跟手我打俾佢, 佢話多數都要拎走我部車.....
仲話要起埋d 全車地毯, 跟手問我一句, 你會做埋隔音果 ...
kitkit531 發表於 21-10-2013 22:37
你個Fd 幫你跟?
唔好搞其他野,一定要整左好個問題先
作者: hk_allen    時間: 22-10-2013 08:48

本帖最後由 hk_allen 於 22-10-2013 08:49 編輯
12# victor


唉, 搵得佢就預左俾人放血架啦, 不過叫做都知佢乜水果隻咁囉.....
佢話左今晚黎睇, 最後又失縱左, 跟手我打俾佢, 佢話多數都要拎走我部車.....
仲話要起埋d 全車地毯, 跟手問我一句, 你會做埋隔音果 ...
kitkit531 發表於 21-10-2013 22:37
揾出問題係一件事,點樣整用咩方法係另一件事。 如求其同你鋪層防水膠檯布係底,而唔去根治,咁就奶野,kitkit 小心呀
作者: kitkit531    時間: 22-10-2013 10:07

15# sammykwan


咁我諗我係WALKIN 客的話佢都要跟掛,
架車一返黎D 地毯底已經發晒毛, 一定唔會係1,2日既事啦,
佢叫我做埋隔音, 咁就可以打返條數, 唔洗白做丫麻,
不過唔搵佢搞隔音架啦, 一陣又一頸血....
等佢搞掂個車底先
作者: sammykwan    時間: 22-10-2013 10:08

15# sammykwan


咁我諗我係WALKIN 客的話佢都要跟掛,
架車一返黎D 地毯底已經發晒毛, 一定唔會係1,2日既事啦,
佢叫我做埋隔音, 咁就可以打返條數, 唔洗白做丫麻,
不過唔搵佢搞隔音架啦, 一陣又一頸血....
等佢搞 ...
kitkit531 發表於 22-10-2013 10:07
Is that a 2nd hand car auto shop? Do you mind letting us know the name of the shop....
作者: kitkit531    時間: 22-10-2013 10:09

16# hk_allen

其實架車整體係冇咩問題, 仲唔太差TIM,
不過係佢跟野跟得唔太好, 次次都係我追住佢,
我諗呢D 算係小問題, 希望佢幫我用心搞掂啦
作者: cliffchow    時間: 22-10-2013 11:27

清左d毛再睇吓仲有返發.

可能部車之前有水, 放底無人理, 出左毛毛.
作者: kitkit531    時間: 22-10-2013 11:36

18# sammykwan


2手車行黎, 但我唔開名啦, 果個係我小學同學,
架車係好精神爽利, 車頭靜, 而家行緊大約11-13L/KM,
全部消耗品都換晒, 只係佢跟野跟得麻麻地咁者....
理論上行貨好難做到入水車, 所以整體上都唔係太擔心既(洗緊自己腦)
只係地毯出水我真係諗唔通.....
作者: kitkit531    時間: 22-10-2013 11:38

20# cliffchow


我呢幾日都KEEP 住睇膠地毯既情況, 尋晚我冇開冷氣揸車,
今朝睇返賿地毯底又好似冇咁嚴重, 只有好少量的水珠係度
作者: kitkit531    時間: 22-10-2013 11:56

我終於識UPLOAD 相了=.=......
作者: sammykwan    時間: 22-10-2013 12:14

我終於識UPLOAD 相了=.=......
kitkit531 發表於 22-10-2013 11:56
OMG......
作者: sammykwan    時間: 22-10-2013 12:30

please see some of the post in below.....these may give you some idea what may be going on with you...

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1631778
http://forum.cyberctm.com/forum/ ... read&tid=560003
http://www.uwants.com/viewthread.php?tid=16347403
作者: kitkit531    時間: 22-10-2013 12:43

25# sammykwan


似係冷氣水.....噴返入黎=.=.......
唔該晒師兄
作者: hk_allen    時間: 22-10-2013 15:16

25# sammykwan


似係冷氣水.....噴返入黎=.=.......
唔該晒師兄
kitkit531 發表於 22-10-2013 12:43
but you said "尋晚我冇開冷氣揸車"...
How about 接去車尾噴水條侯?
作者: sammykwan    時間: 22-10-2013 15:28

but you said "尋晚我冇開冷氣揸車"...
How about 接去車尾噴水條侯?
hk_allen 發表於 22-10-2013 15:16
never heard 接去車尾噴水條侯 will go into the cabinet.
作者: kitkit531    時間: 22-10-2013 15:53

其實我都唔知, 留返俾個車行幫我解決件咁神奇既事吧
作者: sammykwan    時間: 23-10-2013 17:29

[flash]http://www.youtube.com/v/JvFk-xEoyCk[/flash]
作者: kitkit531    時間: 23-10-2013 17:43

http://www.youtube.com/v/JvFk-xEoyCk
sammykwan 發表於 23-10-2013 17:29
師兄, 唔該晒!!!!!
佢講下講下, 又話今晚先黎幫我睇.....

睇左你呢段片, 我都覺得有9成係, 因為我尋日全日都冇開冷氣, 但今日仍然見到有水珠係度,
我諗應該係塞左, 或者甩左, 等佢今晚真係黎既話睇下佢做唔做到通渠佬先
作者: kitkit531    時間: 23-10-2013 23:02

岩岩個車行黎左睇架車, 最後搞左一大輪,
暫時判斷係個冷氣去喉甩左, 因為開左冷氣一後時間都冇水滴落地,
佢而家話要上架整返條喉, 又要放低架車1-2日,
另外有新發現係細燈唔著, 順便跟埋...
作者: sammykwan    時間: 23-10-2013 23:03

岩岩個車行黎左睇架車, 最後搞左一大輪,
暫時判斷係個冷氣去喉甩左, 因為開左冷氣一後時間都冇水滴落地,
佢而家話要上架整返條喉, 又要放低架車1-2日,
另外有新發現係細燈唔著, 順便跟埋... ...
kitkit531 發表於 23-10-2013 23:02
湿过好2生蚤,唉
作者: kitkit531    時間: 23-10-2013 23:44

湿过好2生蚤,唉
sammykwan 發表於 23-10-2013 23:03
師兄, 睇黎有野發表WO, 有咩唔怕拎出黎講~

蒸籠應該可以解決到蚤既問題WO
作者: kitkit531    時間: 14-11-2013 14:00

架車俾人收走左好耐, 最新消息覆返黎唔係冷氣喉甩左/塞左...
而係個暖水COIL 有問題.....
佢而家聲稱整緊, 話要拆師機位錶板黎整...... 但我唔知佢最後會整左D 咩.....
有冇師兄知道呢個暖水COIL 會對架車有咩影響???
作者: iwarrior    時間: 14-11-2013 14:31

35# kitkit531


係咪即係冷氣熱COIL, 乜唔係O係車頭既咩? 仲咩要拆錶板?
但照計點都唔會有水.....
作者: sammykwan    時間: 14-11-2013 16:08

架車俾人收走左好耐, 最新消息覆返黎唔係冷氣喉甩左/塞左...
而係個暖水COIL 有問題.....
佢而家聲稱整緊, 話要拆師機位錶板黎整...... 但我唔知佢最後會整左D 咩.....
有冇師兄知道呢個暖水COIL 會對架車有咩影響? ...
kitkit531 發表於 14-11-2013 14:00
what is 暖水COIL?! are you getting it fix free of charge?
作者: kitkit531    時間: 15-11-2013 01:14

我而家都唔知, 係我係咁吹佢既情況之下, 佢話再check 過晒係冷氣喉塞左一半....... 個咩暖水coil 又冇事wo..... 暫時到呢一刻都冇話過收我錢..... 佢聲稱係朋友賣車, 包我幾個月保用tim....
作者: 8609    時間: 15-11-2013 08:18

車頭冇熱coil.
暖氣只係引冷卻系列既熱水入 凍coil, 風機吹出黎便有暖氣。
有可能入coil熱水流通有一部份漏水。
如果係喉漏,理論上你個水箱會少左水
作者: sammykwan    時間: 15-11-2013 08:40

我而家都唔知, 係我係咁吹佢既情況之下, 佢話再check 過晒係冷氣喉塞左一半....... 個咩暖水coil 又冇事wo..... 暫時到呢一刻都冇話過收我錢..... 佢聲稱係朋友賣車, 包我幾個月保用tim.... ...
kitkit531 發表於 15-11-2013 01:14
佢一時一样,非常不專業,係做一日都做完la
作者: iwarrior    時間: 15-11-2013 09:11

我而家都唔知, 係我係咁吹佢既情況之下, 佢話再check 過晒係冷氣喉塞左一半....... 個咩暖水coil 又冇事wo..... 暫時到呢一刻都冇話過收我錢..... 佢聲稱係朋友賣車, 包我幾個月保用tim.... ...
kitkit531 發表於 15-11-2013 01:14
咁你大獲了..... 搞冷氣無底深潭~ 要做要檢查都有排搞..... 如果條喉塞得咁即係嘩佬、冷氣泵或者吸濕包/沙樽都有機會出事.....
作者: iwarrior    時間: 15-11-2013 09:19

佢一時一样,非常不專業,係做一日都做完la
sammykwan 發表於 15-11-2013 08:40
其實想請教O下O個個位係咪涷COIL後的風口冷氣位? 會唔會個PART出左事?
作者: kitkit531    時間: 15-11-2013 10:15

咁你大獲了..... 搞冷氣無底深潭~ 要做要檢查都有排搞..... 如果條喉塞得咁即係嘩佬、冷氣泵或者吸濕包/沙樽都有機會出事.....
iwarrior 發表於 15-11-2013 09:11
冇事既…………冇事既………………冇事既……………………
honda d 冷氣都算有d料到,冇咁易有事既
作者: kitkit531    時間: 15-11-2013 10:16

佢一時一样,非常不專業,係做一日都做完la
sammykwan 發表於 15-11-2013 08:40
我老婆已經每日都諗緊咒架啦
作者: kitkit531    時間: 15-11-2013 10:18

車頭冇熱coil.
暖氣只係引冷卻系列既熱水入 凍coil, 風機吹出黎便有暖氣。
有可能入coil熱水流通有一部份漏水。
如果係喉漏,理論上你個水箱會少左水 ...
8609 發表於 15-11-2013 08:18
而家佢就係話冇少到水,所以又唔關果part事
作者: sammykwan    時間: 15-11-2013 10:31

而家佢就係話冇少到水,所以又唔關果part事
kitkit531 發表於 15-11-2013 10:18
I think you have the same problem as I shown in the youtube before....
作者: kitkit531    時間: 15-11-2013 15:26

我諗都係冷氣喉塞左, 今朝去左拎返架車, 而家開冷氣會有水滴, 我晏D 又睇下個地毯會唔會又出水先
作者: sammykwan    時間: 15-11-2013 15:47

我諗都係冷氣喉塞左, 今朝去左拎返架車, 而家開冷氣會有水滴, 我晏D 又睇下個地毯會唔會又出水先
kitkit531 發表於 15-11-2013 15:26
yeah!!
作者: 8609    時間: 16-11-2013 01:30

而家佢就係話冇少到水,所以又唔關果part事
kitkit531 發表於 15-11-2013 10:18
暗漏唔係咁易發現.
一般未夠水溫水膽未開, 個熱水VALVE未開水引入凍COIL. 所以如果熱水喉漏, 唔會即撻車即漏.
通常會漏水入車箱:
車窗/門
天窗去水喉
冷氣

第一二樣係落雨先會出現
作者: victor    時間: 16-11-2013 10:25

凍coil,散熱,有聽過,暖水coil 係第一次聽。
作者: rickykai    時間: 16-11-2013 10:54

我覺得自己俾錢出去搵車房攪啦.
雖然你話個車行係你個朋友.
但lee一行, 唔熟唔食呀.
仲要無上架, 我怕你最後攪一輪, 攪到friend都無得做.
又要俾你老婆ko你.
作者: sammykwan    時間: 16-11-2013 11:00

凍coil,散熱,有聽過,暖水coil 係第一次聽。
victor 發表於 16-11-2013 10:25
see post #5

http://www.uwants.com/viewthread.php?tid=6875701

can just bypass it, and not letting the water go in.
作者: 8609    時間: 16-11-2013 18:03

確實位置邊個位有水?
如果前排冇水就唔係coil位漏。
coil漏的話前排最濕,其次中排
作者: victor    時間: 17-11-2013 18:44

see post #5

http://www.uwants.com/viewthread.php?tid=6875701

can just bypass it, and not letting the water go in.
sammykwan 發表於 16/11/2013 11:00 AM
明白了




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0