Board logo

標題: 大家RK5後期平均行幾錢一公里? [打印本頁]

作者: liverpoolympus    時間: 15-11-2013 22:07     標題: 大家RK5後期平均行幾錢一公里?

如題..

我出左新車一個月,計落都$2.2一公里..
作者: hhkkhhkk    時間: 15-11-2013 23:04

wht oil u use ? i use china oil after -$2.0/L abt the same as you .
作者: liverpoolympus    時間: 15-11-2013 23:28

我有入過SHELL, CALTEX, 中石油 都係用靚油
作者: charlesl    時間: 15-11-2013 23:31

10.2-4L / 100Km
作者: gogo_tc    時間: 15-11-2013 23:33

小弟黃金大脚, 8成市區, 11L/100km
作者: makeni    時間: 16-11-2013 00:34

My car 1500km since new, ave 10.4L/100km showed on panel
used CALTEX cheap oil only.
作者: chiu8248    時間: 16-11-2013 01:10

我住屯門....大多係行highway7.6-8.5L / 100Km
作者: liverpoolympus    時間: 16-11-2013 01:15

我住屯門....大多係行highway7.6-8.5L / 100Km
chiu8248 發表於 16-11-2013 01:10
呢個數未見過 點做到
作者: looloo    時間: 16-11-2013 05:36

6.5-7L/100km , 90% highway.
作者: thomas1113lo    時間: 16-11-2013 15:04

我係混合市區&高速,8.9-9.9/100Km
作者: cliffchow    時間: 16-11-2013 17:05

6.5-7L/100km , 90% highway.
looloo 發表於 2013-11-16 05:36
我係混合市區&高速,8.9-9.9/100Km
thomas1113lo 發表於 2013-11-16 15:04

作者: DAN!EL    時間: 16-11-2013 18:00

我前期RK5 80%市區配黃金右脚, 13.3-5L / 100KM
作者: cliffchow    時間: 16-11-2013 20:26

我前期RK5 80%市區配黃金右脚, 13.3-5L / 100KM
DAN!EL 發表於 2013-11-16 18:00
你隻黃金右腳,果然好腳頭
作者: Kev!n    時間: 17-11-2013 00:12

全巿區7.7~8.1L/100km
作者: liverpoolympus    時間: 17-11-2013 18:50

我80%市區 12.5-13.5L/100KM左右..
各位7,8,9L嘅C HING 有咩方法/心得呢?
作者: AN650    時間: 18-11-2013 15:47

由出車開始起計到依家經過春夏秋冬四季共 9500 公里既平均係 10.10L / 100KM.
作者: chowchow115    時間: 18-11-2013 17:24

我前期RK5 80%市區配黃金右脚, 13.3-5L / 100KM
DAN!EL 發表於 16-11-2013 18:00
你個隻真係黃金右腳.....
作者: DAN!EL    時間: 18-11-2013 17:55

你個隻真係黃金右腳.....
chowchow115 發表於 18-11-2013 17:24
已經好咗喇  我之前係15.X
作者: lkeith21    時間: 18-11-2013 17:59

全巿區7.7~8.1L/100km
Kev!n 發表於 17-11-2013 00:12
all down town..... 7.7-8.1 咁勁????
作者: chowchow115    時間: 18-11-2013 18:09

已經好咗喇  我之前係15.X
DAN!EL 發表於 18-11-2013 17:55
楂車要入D波先行架....你咪成日拍落個N波到比油啦...
作者: gogo_tc    時間: 18-11-2013 18:18

唔大脚, 又點試到6傘鮑既威力。
細釘係唔係呀
作者: DAN!EL    時間: 18-11-2013 20:05

楂車要入D波先行架....你咪成日拍落個N波到比油啦...
chowchow115 發表於 18-11-2013 18:09
我好日都唔拍N波嘅
多數D波,有野玩就拍S波
作者: DAN!EL    時間: 18-11-2013 20:07

唔大脚, 又點試到6傘鮑既威力。
細釘係唔係呀
gogo_tc 發表於 18-11-2013 18:18
揸咁耐我淨係試過兩次大腳踩到ABS咋
作者: Kingcow    時間: 18-11-2013 20:41

6傘鮑 + 馬路上深黑胎痕簽名

作者: DAN!EL    時間: 18-11-2013 21:01

6傘鮑 + 馬路上深黑胎痕簽名

Kingcow 發表於 18-11-2013 20:41
我4遮咋  長長嘅胎痕我諗只有nana先做到
作者: eric0754    時間: 18-11-2013 21:43

揸咁耐我淨係試過兩次大腳踩到ABS咋
DAN!EL 發表於 18-11-2013 20:07
ABS 燈見都未見過
作者: DAN!EL    時間: 18-11-2013 22:32

ABS 燈見都未見過
eric0754 發表於 18-11-2013 21:43
下次幫你test吓粒燈有冇壞
作者: MingWong    時間: 19-11-2013 11:07

下次幫你test吓粒燈有冇壞
DAN!EL 發表於 18-11-2013 22:32
會著燈架?
作者: Kev!n    時間: 22-11-2013 00:09

all down town..... 7.7-8.1 咁勁????
lkeith21 發表於 18-11-2013 17:59
我會望到好遠
如果有燈位,係紅燈一早收腳,等佢流#迴旋處一樣
所以break 都落小左

因為停車起步係最"side"油
作者: hk_allen    時間: 22-11-2013 08:20

我會望到好遠
如果有燈位,係紅燈一早收腳,等佢流#迴旋處一樣
所以break 都落小左

因為停車起步係最"side"油
Kev!n 發表於 22-11-2013 00:09
Kevin sir,  好耐冇見,上排澳門賽車,係咪做到隻即咁呀
作者: alexjm    時間: 22-11-2013 08:30

Kevin sir,  好耐冇見,上排澳門賽車,係咪做到隻即咁呀
hk_allen 發表於 22-11-2013 08:20
我比較有興趣想知, kevin sir幾時開始得閒
作者: eric0754    時間: 22-11-2013 09:45

我比較有興趣想知, kevin sir幾時開始得閒
alexjm 發表於 22-11-2013 08:30
沒有得閒,因為要捉奶白色的大霸(改到鬼5馬6o個架)
作者: alexjm    時間: 22-11-2013 10:09

沒有得閒,因為要捉奶白色的大霸(改到鬼5馬6o個架)
eric0754 發表於 22-11-2013 09:45
我有地址
作者: hk_allen    時間: 22-11-2013 10:29

我比較有興趣想知, kevin sir幾時開始得閒
alexjm 發表於 22-11-2013 08:30

作者: eric0754    時間: 22-11-2013 12:16

我有地址
alexjm 發表於 22-11-2013 10:09
咁寄封情信俾佢,去(土記)探下老朋友
作者: chowchow115    時間: 22-11-2013 13:00

沒有得閒,因為要捉奶白色的大霸(改到鬼5馬6o個架)
eric0754 發表於 22-11-2013 09:45

作者: alexjm    時間: 22-11-2013 13:05

咁寄封情信俾佢,去(土記)探下老朋友
eric0754 發表於 22-11-2013 12:16
提拒夠鐘通櫃
作者: chowchow115    時間: 22-11-2013 13:07

提拒夠鐘通櫃
alexjm 發表於 22-11-2013 13:05
一陣佢上馬...你就煩了...
作者: alexjm    時間: 22-11-2013 13:16

一陣佢上馬...你就煩了...
chowchow115 發表於 22-11-2013 13:07

作者: cliffchow    時間: 22-11-2013 13:56

一陣佢上馬...你就煩了...
chowchow115 發表於 2013-11-22 13:07
佢得個up字, 三年又三年 ...
作者: Kev!n    時間: 22-11-2013 14:00

Kevin sir,  好耐冇見,上排澳門賽車,係咪做到隻即咁呀
hk_allen 發表於 22-11-2013 08:20
係反左艇
作者: Kingcow    時間: 22-11-2013 17:24

係反左艇
Kev!n 發表於 22-11-2013 14:00
Kevin sir 變咗 U-boat
神出鬼沒

作者: Kev!n    時間: 22-11-2013 21:40

Kevin sir 變咗 U-boat
神出鬼沒

Kingcow 發表於 22-11-2013 17:24
因為個女啱啱出世,所以好忙
作者: Kingcow    時間: 22-11-2013 22:45

因為個女啱啱出世,所以好忙
Kev!n 發表於 22-11-2013 21:40
恭喜恭喜!!
你有無得瞓?
作者: Jeffrey    時間: 22-11-2013 22:49

其實好難計~我係SUNDAY DRIVER 我周圍去,一缸油行到58X KM以上~多數市區~




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0