Board logo

標題: 手枕箱問題 [打印本頁]

作者: david710    時間: 11-3-2014 00:22     標題: 手枕箱問題

我想各位有冇用手枕箱,我的是RK5但到處也找不到FIT位的手枕箱,不知大家何否幫幫忙,感謝感謝
作者: carboy1829    時間: 11-3-2014 01:59

有介紹,
不過好似要入咗會先爬得到
作者: carboy1829    時間: 11-3-2014 02:05

我就早兩日買咗一個,
都算ok,頗 fit size!
但d相影得唔太清晰,
過一兩日影過d清晰d再po 上嚟比你參考
作者: kane_l    時間: 11-3-2014 08:56

各位師兄,如果RG1,邊度會有啱用呢?
作者: carboy1829    時間: 11-3-2014 12:42

有 d 似呢個
http://page16.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/u64084590
作者: lkeith21    時間: 19-3-2014 16:13

買賣區有人敗賣. 你睇下岩唔岩???




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0