Board logo

標題: RK用邊隻波箱油? [打印本頁]

作者: 必治仔    時間: 1-4-2014 00:13     標題: RK用邊隻波箱油?

各位好耐冇見 因為架車終於夠期換波箱油 又驚買錯 所以問下
作者: sammykwan    時間: 1-4-2014 00:15

各位好耐冇見 因為架車終於夠期換波箱油 又驚買錯 所以問下
必治仔 發表於 1-4-2014 00:13
early RK, HMMF
作者: 必治仔    時間: 1-4-2014 00:18

early RK, HMMF
sammykwan 發表於 1-4-2014 00:15
thanks sammy ching
作者: DAN!EL    時間: 1-4-2014 00:22


作者: DAN!EL    時間: 1-4-2014 00:23

必治兄你架step好似都揸咗好耐喇喎,依家先夠期換?
作者: 必治仔    時間: 1-4-2014 00:38

必治兄你架step好似都揸咗好耐喇喎,依家先夠期換?
DAN!EL 發表於 1-4-2014 00:23
謝謝你 依排剛好夠5千公里
作者: charlesl    時間: 1-4-2014 07:42

波箱油20,000公里先換
作者: herojim    時間: 1-4-2014 08:45

各位好耐冇見 因為架車終於夠期換波箱油 又驚買錯 所以問下
必治仔 發表於 1-4-2014 00:13
哈, 依排顧住拍拖都唔上下黎打招呼
作者: herojim    時間: 1-4-2014 08:46

必治兄你架step好似都揸咗好耐喇喎,依家先夠期換?
DAN!EL 發表於 1-4-2014 00:23
你同佢都差唔多咁大
作者: herojim    時間: 1-4-2014 08:47

謝謝你 依排剛好夠5千公里
必治仔 發表於 1-4-2014 00:38
你架車行得好短路程喎? 返學好忙嗎?
作者: sammykwan    時間: 1-4-2014 11:22

波箱油20,000公里先換
charlesl 發表於 1-4-2014 07:42
真係有会员行过2万先換
作者: DAN!EL    時間: 1-4-2014 11:41

你架車行得好短路程喎? 返學好忙嗎?
herojim 發表於 1-4-2014 08:47
好明顯成日渣26 啦
作者: DAN!EL    時間: 1-4-2014 11:42

你同佢都差唔多咁大
herojim 發表於 1-4-2014 08:46
我冇拖拍
作者: DAN!EL    時間: 1-4-2014 11:43

波箱油20,000公里先換
charlesl 發表於 1-4-2014 07:42
我一萬就換,我成日強姦個cvt
作者: herojim    時間: 1-4-2014 11:46

真係有会员行过2万先換
sammykwan 發表於 1-4-2014 11:22
我萬5的時候已經換左
作者: herojim    時間: 1-4-2014 11:46

好明顯成日渣26 啦
DAN!EL 發表於 1-4-2014 11:41
你都渣26啦, 最多幫你說服下benny爸
作者: herojim    時間: 1-4-2014 11:47

我冇拖拍
DAN!EL 發表於 1-4-2014 11:42
叫必治仔或者周仔介紹個澳門姑娘比你好冇
作者: wayne    時間: 1-4-2014 13:25

有人話後期用HCF-2,但後期即是咩年份?
作者: turbojet    時間: 1-4-2014 13:28

【有無師兄識人換CVT波箱?】一文中有詳細論述。
作者: Hellosamuel    時間: 27-5-2014 10:28

想問Rk前期波箱油那裏買和約幾多$?我Thanks Ching!
作者: eric0754    時間: 27-5-2014 12:21

想問Rk前期波箱油那裏買和約幾多$?我Thanks Ching!
Hellosamuel 發表於 27-5-2014 10:28
RK 前期用 HMMF ,土瓜環下鄉道一帶都有得買
幾錢唔記得
作者: herojim    時間: 27-5-2014 12:46

RK 前期用 HMMF ,土瓜環下鄉道一帶都有得買
幾錢唔記得
eric0754 發表於 27-5-2014 12:21
後期唔係都可以用HMMF?
作者: Kingcow    時間: 27-5-2014 12:49

RK後期用 HCF2
作者: eric0754    時間: 27-5-2014 12:52

RK後期用 HCF2
Kingcow 發表於 27-5-2014 12:49

作者: eric0754    時間: 27-5-2014 12:52

後期唔係都可以用HMMF?
herojim 發表於 27-5-2014 12:46
睇Kingcow 個回覆
作者: eric0754    時間: 27-5-2014 12:55

http://www.stepwgnhk.com/viewthr ... mp;page=3#pid375967
作者: kevin87    時間: 15-8-2014 12:49

C hing, 我有部後期RK, 想換波箱油,請問出面邊度有得買HCF-2呢隻新波箱油呢?謝謝。
作者: looloo    時間: 16-8-2014 03:14

C hing, 我有部後期RK, 想換波箱油,請問出面邊度有得買HCF-2呢隻新波箱油呢?謝謝。
kevin87 發表於 15-8-2014 12:49
Por kee Auto Parts Co., Ltd
Tel: 23323233, 23568113
G/F, 2 Hung Wan St., To Kwa Wan, Kln.






歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0