Board logo

標題: 原廠GPS開机碟 [打印本頁]

作者: laulfat    時間: 13-4-2014 20:57     標題: 原廠GPS開机碟

有冇人有RG1個原廠GPS VXD-075C 開机碟?  驗完車要boot 机

Thx
作者: marco88    時間: 13-4-2014 22:07

曰本水貨機?
作者: laulfat    時間: 13-4-2014 23:36

係日本水貨機
作者: nevillee    時間: 14-4-2014 12:00

係日本水貨機
laulfat 發表於 13-4-2014 23:36
要碟+code喎
作者: laulfat    時間: 14-6-2014 18:21

已解決,日本yahoo bid 隻返來
作者: mikechan    時間: 15-6-2014 10:21

已解決,日本yahoo bid 隻返來
laulfat 發表於 14-6-2014 18:21
CHING, 唔好意思,我都係水貨机,如果有需要能否找師兄幫忙




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0