標題:
原廠GPS開机碟
[打印本頁]
作者:
laulfat
時間:
13-4-2014 20:57
標題:
原廠GPS開机碟
有冇人有RG1個原廠GPS VXD-075C 開机碟? 驗完車要boot 机
Thx
作者:
marco88
時間:
13-4-2014 22:07
曰本水貨機?
作者:
laulfat
時間:
13-4-2014 23:36
係日本水貨機
作者:
nevillee
時間:
14-4-2014 12:00
係日本水貨機
laulfat 發表於 13-4-2014 23:36
要碟+code喎
作者:
laulfat
時間:
14-6-2014 18:21
已解決,日本yahoo bid 隻返來
作者:
mikechan
時間:
15-6-2014 10:21
已解決,日本yahoo bid 隻返來
laulfat 發表於 14-6-2014 18:21
CHING, 唔好意思,我都係水貨机,如果有需要能否找師兄幫忙
歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/)
Powered by Discuz! 7.0.0