Board logo

標題: 想搵10年或打後的RK5 [打印本頁]

作者: kennykong    時間: 19-5-2014 07:51     標題: 想搵10年或打後的RK5

各位師兄,小弟想搵部10年或打後既行貨天幕RK5,顏色想要黑/灰藍都可,budget200k-230k,唔知有無師兄或朋友放車?




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0